Vandaag sinds lange tijd weer eens op deze community pages, want storing op twee Entones met HDD die na de update van vandaag niet meer willen verbinden met de server. Dacht eerst aan een storing, maar lijkt dus een settopbox probleem te zijn.
Gisteren de “juich-mail” gehad met de text “Yes! Je maakt nu gebruik van het vernieuwde T-Mobile TV. Benieuwd wat je daar allemaal mee kunt? Lees snel verder, dan vertellen we je alles.” - En daar blijkt uit niets dat het zomaar eens zo zou kunnen zijn dat je geen HD recording meer gaat hebben, maar alleen nog maar cloud recording. M.a.w. bestaande opnames zijn dadelijk gewoon zomaar ineens weg, en toekomstige opnames zijn mogelijk beperkt.
Gisteren ook een SMS gehad met een erg kort cryptisch bericht: “Morgen ga je naar ons nieuwe TV-platform...”, zonder enige uitleg van de evt. gevolgen.
Begrijp ik het dus goed dat onze Entones omgewisseld gaan worden en dat we bestaande opnames kwijt gaan zijn? En dat we dan dus ook automatisch overgezet gaan worden naar cloud recording, met minder zenders en zonder echte voordelen t.o.v. het bestaande systeem?
Is het vastlopen van de settopboxen na deze update dan niet gewoon een verkapte vorm van de klant eenzijdig, zonder uitleg en zonder alternatief, simpel over te zetten?