Beantwoord

bepaalde zenders vergrendeld

  • 1 September 2020
  • 10 reacties
  • 3274 Bekeken

ik heb sinds kort t mobile thuis.

ik ben overal dik tevreden mee maar 1 ding begint me tochwel aardig te irriteren.

ik moet bij het aanzetten van de box altijd 2/3 zenders ontgrendelen en dat verschilt elke keer welke zenders. 

ene keer is het rtl4 rtl5 andere keer is het sbs6 en rtl 4. 

iemand een idee hoe dit kan?

 

icon

Beste antwoord door stefan.1997 1 September 2020, 11:00

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge

Als het goed is kun je in de instellingen een leeftijdsbeperking instellen. Deze moet op ALL staan. Anders worden sommige programma’s geblokkeerd. De gids kijkt namelijk naar de kijkwijzer van de programma’s. 

die staat op All

 

Reputatie 6
Badge

Ohw dan op 18?

 

Moderator edit:

 

Is het account met een andere leeftijdsclassificatie wellicht nog actief? Wanneer er vaak om een pincode wordt gevraagd, is het ook altijd slim om te testen of je op het juiste profiel kijkt. Als dit niet de boosdoener is, volg dan de stappen hieronder: 

Wordt er steeds aan je gevraagd om een pincode in te vullen bij bepaalde zenders? Dan heb je waarschijnlijk de leeftijd niet op 18 jaar staan. Geen paniek, dit doe je als volgt. Stel je leeftijd in op ‘18’ via de ‘menu-knop afstandsbediening’, categorie ‘Thuis’, klik op 'Wissel profiel’, kiest het gewenste profiel en kies dan ‘18’ als leeftijdgrens. Zo ben je van dit probleem af. 

yes ein delijk dat is de oplossing.

bedankt! 

Bij mij zijn random, verschild dag naar dag zenders vergrendeld.

Leeftijd: All

 

Kastje en modem gereset, geen verbetering.

We hebben 3 tv kastjes en doen dit allemaal.

Reputatie 6
Badge +3

Bij mij zijn random, verschild dag naar dag zenders vergrendeld.

Leeftijd: All

 

Kastje en modem gereset, geen verbetering.

We hebben 3 tv kastjes en doen dit allemaal.

 

Zoals @stefan.1997 hierboven aangeeft moet je de leeftijdsbeperking op 18 zetten. 

Heb nu sinds 1 dag om precies te zijn T-mobile en wordt hier ook mee geconfronteerd. Heb gelijk de stap van stefan.1997 uitgevoerd, maar toch een rare gewaarwording dat je 18 in moet vullen om het een en ander recht te zetten…..wat zijn hier de gevolgen van ?? Ik had het profiel ( ADMIN ) ook op ALL staan.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @gleuvenier, wanneer je een kijkprofiel instelt op leeftijdsgrens AL, dan kies je ervoor om enkel programma's direct zichtbaar te hebben, zonder de TV-pincode in te hoeven voeren, waarbij de grens Alle Leeftijden is - programma's met een leeftijdsrestrictie, zoals bepaalde films en series zijn daar dan van uitgesloten en staan achter de pincode afgeschermd. Kies je er echter voor om de grens op 18 te zetten, dan kun je alle programma's en films bekijken waarbij de uiterste grens 18 is (dat is in Nederland ook gelijk de max) - Adult zenders zijn hiervan uitgesloten en zijn altijd beveiligd met de TV-pincode. Lees op onze website alle info: Kijkprofiel instellen | T-Mobile Thuis. Veel kijkplezier toegewenst! 😄📺

Ohw dan op 18?

 

Moderator edit:

 

Is het account met een andere leeftijdsclassificatie wellicht nog actief? Wanneer er vaak om een pincode wordt gevraagd, is het ook altijd slim om te testen of je op het juiste profiel kijkt. Als dit niet de boosdoener is, volg dan de stappen hieronder: 

Wordt er steeds aan je gevraagd om een pincode in te vullen bij bepaalde zenders? Dan heb je waarschijnlijk de leeftijd niet op 18 jaar staan. Geen paniek, dit doe je als volgt. Stel je leeftijd in op ‘18’ via de ‘menu-knop afstandsbediening’, categorie ‘Thuis’, klik op 'Wissel profiel’, kiest het gewenste profiel en kies dan ‘18’ als leeftijdgrens. Zo ben je van dit probleem af. 

 

Ohw dan op 18?

 

Moderator edit:

 

Is het account met een andere leeftijdsclassificatie wellicht nog actief? Wanneer er vaak om een pincode wordt gevraagd, is het ook altijd slim om te testen of je op het juiste profiel kijkt. Als dit niet de boosdoener is, volg dan de stappen hieronder: 

Wordt er steeds aan je gevraagd om een pincode in te vullen bij bepaalde zenders? Dan heb je waarschijnlijk de leeftijd niet op 18 jaar staan. Geen paniek, dit doe je als volgt. Stel je leeftijd in op ‘18’ via de ‘menu-knop afstandsbediening’, categorie ‘Thuis’, klik op 'Wissel profiel’, kiest het gewenste profiel en kies dan ‘18’ als leeftijdgrens. Zo ben je van dit probleem af. 

Mooi, dat je moet ook eens aan jullie klantenservice vertellen want die weten NIET waar je het over hebt! Ze hebben me zelfs hiervoor diverse keren uit de chat geknikkerd. Wat een bedrijf

Reageer