Beantwoord

Bestelling T-mobile thuis blijft in behandeling

  • 18 March 2023
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Mijn t-mobile thuis tv pakket blijft staan op in behandeling ondanks dat ik die al ontvangen en geactiveerd heb sinds 11-03-2023. Ik ben sindsdien ook aan het wachten op een mail van viaplay om mijn account te kunnen activeren. Kan dit met elkaar te maken hebben i.v.m. viapplay in mijn tv pakket zit bij jullie?

icon

Beste antwoord door isymons98 19 March 2023, 13:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @isymons98 

Als het goed is kan je Viaplay ook alvast activeren in je My T-Mobile account om voor nu via de app te kijken.

Bron

Nee lukt niet want blijft staan dat die in behandeling is.

 

Update en moderator edit: Viaplay is actief. Mocht het toch nog niet werken, laat het ons weten! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @isymons98, ik ben gelijk voor je gaan kijken. Ik zie dat Viaplay vandaag geactiveerd is. Is het al gelukt? 

Reageer