Bèta-testers gezocht Amazon Fire TV app

  • 21 February 2022
  • 32 reacties
  • 3624 Bekeken
Bèta-testers gezocht Amazon Fire TV app
Reputatie 7
Badge +8

Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test is niet meer mogelijk.
 

Test Test Test!

 

We hebben weer iets nieuws om te testen! Dit keer zijn wij bezig met het introduceren van de Amazon Fire TV app. Wat houdt dit precies in? Net als met de smart-tv app's voor Samsung, Android, Apple TV en Mediaplayers is onze T-Mobile TV app nu ook (bijna) beschikbaar voor de Amazon Fire TV. Met deze app heb jij straks ook géén TV Box meer nodig. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen: 

 

Voorwaarden:

  • TV abonnement van T-Mobile

  • FIRE OS 6.0 of nieuwer

  • Je hebt een Community account

  • Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test

 

Hoe weet ik of ik de juiste FIRE OS versie heb?

Hier check je jouw huidige versie van Fire TV die geïnstalleerd is:

Instellingen > MijnFireTV > Over

Is mijn software up-to-date of kan ik een update doen? 

Instellingen > MijnFireTV > Op updates controleren 

 
 
Voldoe je aan alle voorwaarden? Top! Lees snel verder hoe je je dan kan aanmelden voor de test.
 
In deze drie stappen kan je je aanmelden voor de bèta-test
  1. Geef in een comment in dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test
  2. Meld je aan via dit formulier. Je krijgt per mail instructies om de app te installeren
  3. Vraag toegang tot onze testgroep: Bèta-test T-Mobile TV voor Amazon Fire TV. Hier geven we je alle informatie over het testen van de app en kan je jouw ervaring delen
 
 
 

FAQ

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV app (Bèta-versie) downloaden?

De T-Mobile TV app (Bèta-versie) voor Amazon Fire TV is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Amazon Fire Sticks, TV’s en Cubes met Fire OS 6 en nieuwer.

 

Wanneer is de Amazon Fire TV app beschikbaar voor de testers om te downloaden? 

Eind deze week (week 😎 is de app beschikbaar om te downloaden als tester!

 

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV app (Bèta-versie)?

 

Je kunt in de testgroep altijd je feedback delen in het daarvoor bestemde feedback topic. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen per e-mail.

 

 
 

32 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Jeroen033 Yes, wil je mij ook in een privébericht jouw e-mailadres sturen welke je op Amazon gebruikt, dan zorg ik ervoor dat je wordt toegevoegd. Leuk dat je weer wil testen Jeroen! 😀

Reputatie 1

Hi, @Demi , 

Ik heb me speciaal aangemeld om mee te kunnen doen en waardevolle feedback te geven. 
Kan ik nog mee doen?

Reputatie 7
Badge +8

@JoostF11 Alle feedback is waardevol, je kan dan ook zeker nog meedoen. Vergeet je geen toegang te vragen voor de testgroep? 😀

Reputatie 1

@JoostF11 Alle feedback is waardevol, je kan dan ook zeker nog meedoen. Vergeet je geen toegang te vragen voor de testgroep? 😀

Ik ga m’n best doen! Thanks!!

Reputatie 2

Hallo @Demi ,

Kan ik nog mee doen aan de beta test?

Heb hier 2 fire sticks 4k en zou het graag willen testen.

 

Groet,

Richard

Reputatie 1

Hallo @Demi ,

Kan ik nog mee doen aan de beta test?

Heb hier 2 fire sticks 4k en zou het graag willen testen.

 

Groet,

Richard

Hey @TripleRichard 

de beta is afgelopen en de app is inmiddels live. Deze kun je gewoon downloaden in de Amazon App Store. 

groet,

Joost

Reputatie 2

Hallo @Demi ,

Kan ik nog mee doen aan de beta test?

Heb hier 2 fire sticks 4k en zou het graag willen testen.

 

Groet,

Richard

Hey @TripleRichard 

de beta is afgelopen en de app is inmiddels live. Deze kun je gewoon downloaden in de Amazon App Store. 

groet,

Joost

Hallo Joost,

 

Dank je voor je info.

Ik ga direct op zoek naar de app in de Amazon app store.

 

Groet,

Richard

Reageer