Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Toon eerste reactie

192 reacties

Reputatie 2

Het werkt super, enige is dat ik met de Samsung afstandsbediening echt geen idee heb hoe ik de Guide kom of in elk geval in het menu van de “TV-Ontvanger”.

Zappen gaat nu wel een stuk makkelijker dan voorheen op de Apple TV, maar dat ligt niet aan TMobile dat ligt aan die verschrikkelijke afstandsbediening van Apple (en ja dat is natuurlijk nu bij de nieuwe ook opgelost)

Reputatie 7
Badge +6

Hi all, vergeet je niet aan te melden voor de Test groep! Zo te zien, heeft een hoop zich nog niet aangemeld. Je vindt hier meer informatie over de test en je kan hier feedback kwijt. Bedankt!:blush:

Meld me ook aan hierbij

Ik test ook graag. Heb in de woonkamer een Samsung TV maar op de slaapkamer andere merken met Android TV. Zou mooi zijn als ik daar zonder kabel of extra kastje tv kan kijken

Meld me aan voor de test!

Ik wil graag ook mee doen , mijn tv is een Samsung

meedoen aan beta test voor samsung smart tv

ik doe graag mee

Ha Demi,

Ik neem graag deel aan de test.

Groet,

Wilfred

Reputatie 7
Badge +6

Hi @denise.jacco LG wordt momenteel nog niet ondersteund.

Reputatie 2

Hi @vandijk73 Zou je jouw feedback willen delen in de testgroep? Zo houden we alle feedback netjes en overzichtelijk bij elkaar!:grinning:  https://community.t-mobile.nl/groups/beta-test-t-mobile-tv-smart-tv-apps-574

Daar had ik blijkbaar nog geen toegang toe 🙂. Link om dat aan te vragen geklikt,, :-)

Reputatie 7
Badge +6

Hi @vandijk73 Zou je jouw feedback willen delen in de testgroep? Zo houden we alle feedback netjes en overzichtelijk bij elkaar!:grinning:  https://community.t-mobile.nl/groups/beta-test-t-mobile-tv-smart-tv-apps-574

Reputatie 2

Iets langer getest nu.

  • beeld is niet zo soepel lopend zeker vergeleken met de tv box. Zitten minuscule haperingen in. Kijkbaar maar wel duidelijk zichtbaar. 
     
  • haperingen zijn extra zichtbaar als kanaal info in beeld is ( na zappen na andere zender bijv ).
  • kanaal info blijft wat mij betreft veel te lang in beeld staan. ( 15 seconden ) en geen optie kwa instellingen om hier een kortere tijd voor te kiezen. Zou zelf daar graag een keuze in hebben uit/5/10 sec. bevoorbeeld. 

ben benieuwd naar andere ervaringen vooral kwa beeldkwaliteit voor de miniscule haperingen die ik zie of andere die ook zien.

mijn tv is via netwerkkabel rechtstreeks op het zyxel modem/router aangesloten.

 

Reputatie 1

App geïnstalleerd op mijn Chromecast met Google TV.

De eerste indruk is goed. De app werkt vloeiend en ook het zappen gaat goed. Heb nog geen lange tijd tv kunnen kijken, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Ik zal dit komende tijd testen en mijn bevindingen delen.

Reputatie 2

Kleine update: app was goed geinstalleerd, na opstarten klantnummer en pin code opgegeven en daarna werkte de app meteen.

nog maar kort getest, maar zover bij leek alles te werken. Was even zoeken welke knop het menu was voor de app om de tv gids te vinden. Kwa wissel van kanalen lijkt het dat dit een fractie sneller werkt dan de tv box. P+ en P- knoppen werken ook binnen de app om naar volgende / vorige zender te gaan als ook een kanaal nummer intypen en dan springt ie daar naar toe.

moet nog even rustig verder testen, maar op zich ziet het er al heel goed uit. Enige wat ik tot 2 keer toe merkte is dat het beeld niet helemaal soepel liep in het begin van een kanaal wissel. ( minimale stotter, maar was zichtbaar)  tijdens deze korte eerste test dus 2 keer gemerkt, de rest liep het beeld wel gewoon soepel.  Niet dusdanig ingedoken nog of dat bij een bepaald kanaal specifiek was.

Eerste indruk wel positief dus bij mij ( TV met android 9 ), komende dagen ga ik uitgebreider uiteraard :-)

 

Ik doe graag mee! Heb een LGNano

Reputatie 2

Net de mail gelezen, de link geklikt op mijn pc, ingelogged op google play , tester worden buton geklikt, naar de app en installeren gekozen.. Daar gekozen voor mijn tv en toen melding dat hij op de tv geinstalleerd zou worden. Verder nog niet gekeken, dochter zit netflix te kijken :laughing:

Als ze zo op bed liggen ga ik eens kijken of hij inderdaad geinstalleerd is en hem gelijk testen.

 

 

Reputatie 7
Badge +2

@miekesmit67 @vaevictis je kunt je aanmelden via de link : https://t-mobile.mopinion.com/survey/public/take-survey/ad86feb51035b97861c6c661b93a9c6ef2ee1d32

Denk alleen dat het maandag wordt dat de nieuwe aanmeldingen verwerkt zullen worden. 

Reputatie 2

Ik zou ook graag nog mee willen doen! Wacht ook al een tijdje en ben net terug van vakantie!

Alvast bedankt!

Ik had ook heel graag mee willen doen, alleen zie ik dit bericht nu pas… Ik zit hier al heel lang op te wachten, mag ik misschien toch nog een plekje? ;) 

Reputatie 7
Badge +2

De Bèta-versie van T-Mobile TV is nu te installeren op je Smart TV of Mediaplayer met Android TV 8.0 of hoger. Dit kan via de instructies die per mail gestuurd zijn. Later vanavond zal er nogmaals een mail gestuurd worden. Ook naar de testers die eerder nog géén mail hebben ontvangen.

Reputatie 1

Hallo @Demi,

 

Ik heb ook een toegangsverzoek gestuurd.

 

 

Reputatie 2

Hey @Demi 

Bij deze, heb een toegangsverzoek gestuurd.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @peppi078 @KeiichiroNL 

Ik heb de lijst zojuist bijgewerkt, maar ik zie geen aanvraag van jullie terug. Hier kan je toegang vragen voor in de groep: https://community.t-mobile.nl/groups. Geven jullie even een seintje als dit is gedaan? Dan voeg ik jullie gelijk toe!:grinning:

Reputatie 2

Hey @Demi 

Ik had mij via de link in je vorige post ook aangemeld voor deze test, maar heb nog geen bevestiging/toegang tot de beta sectie van het forum. Kan dit kloppen?
Als jullie nog de lijst van aanmeldingen moeten doorlopen, wacht ik rustig af. ^^

Reageer