Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps
Reputatie 7
Badge +8

Test Test Test!

 

Er komen weer super leuke nieuwe dingen aan! Deze keer zijn wij bezig met het introduceren van de smart TV app voor Samsung en Android smart TV's. Wat houdt dit precies in? Heel simpel, je hebt voor een TV abonnement straks alleen nog maar jouw Samsung/Android Smart TV nodig én de T-Mobile TV smart TV App en géén TV Box. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen: 

 

Voorwaarden

  • Je hebt een Community account
  • Samsung Smart TV vanaf 2018 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer 
  • TV abonnement van T-Mobile
  • Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test

 

Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test niet meer mogelijk. Bedankt voor jullie enthousiasme!

Verlengd tot 25 augustus! 

Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en kan je toegang vragen voor de testgroep op de Community.

 

FAQ

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) downloaden?​

De T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung Smart TV’s ​vanaf 2018 en Android Smart TV’s met Android 8 en nieuwer. Kan je de T-Mobile TV App niet vinden in de ​appstore? Dan is je Samsung Smart TV geproduceerd vóór 2018 of heb je geen Android TV Smart TV. LG Smart TV’s worden momenteel ​nog niet ondersteund.​

 

​Ik heb een Smart TV van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV (Bèta-versie)?​

Momenteel is T-Mobile TV (Bèta-versie) alleen geschikt gemaakt voor Smart TV’s van het merk Samsung en Android Smart TV’s van o.a. Philips en ​Sony. Ook werkt de T-Mobile TV smart TV app op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020). ​

 

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?​

Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.​

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de bèta-test?​

Via deze stappen kan je je aanmelden:​

  1. Geef in een comment bij dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test. 

  2. Meld je aan via de volgende link: Aanmelden niet meer mogelijk

  3. Je krijgt per mail instructies om te TV app te installeren​

  4. Je kan je uiterlijk aanmelden voor de test tot maandag 16 augustus

 


200 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Intressant. Ik lees op de eerste aanmeldpagina:

De nieuwe apps zijn alléén geschikt voor Samsung TV's vanaf 2017 en Smart TV's (Philips en Sony) en Mediaplayer met Android TV vanaf versie 8.0. 

 

Op de volgende pagina staat dan:

 

Welke keuze moet je dan maken voor een Smart TV (Phillips en Sony) ?

Ik doe graag mee! :)

Reputatie 2

Ik wil ook wel meedoen. Ik ben gisteren overgekomen vanuit Ziggo. Zocht net naar een app voor een Mi TV stick die ik ook nog had liggen. Helaas...

Reputatie 7
Badge +8

@eric Andere smart tv's zoals de Sony en Philips, vallen onder Android. Dit staat ook bij de tweede vraag in de FAQ uitgelegd :blush:

Reputatie 7

@Demi ik wil de Samsung tv testen 🙏

Reputatie 2

Ja zeker wil ik mee doen!! Dit is de ultieme kans om jullie netwerk weer perfect te maken. Dus kom maar op!

Reputatie 6
Badge

Dan ben ik wel benieuwd naar de Android TV app; kan ik alvast een voorproefje krijgen vóór ik wordt overgezet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb een philips Android TV zou graag mee willen testen

Reputatie 2

Ja ook ik die graag mee :) 

Het is eindelijk zo ver !! Zo erg naar uitgekeken !!😁😁

Reputatie 1

Doe graag mee!! 🙂

Reputatie 6
Badge

Jammer ik heb een LG tv!

Reputatie 4

Hierbij wil ik mij eigen aanmelden.

Mij TV is een Sony met Android.

Reputatie 2

Ik wil mee doen Samsung Smart TV. Heb jullie app geprobeerd op de Apple TV en was niet helemaal tevreden om deze als vervanger voor de decoder te gebruiken. De beeldkwaliteit, snelheid was beter maar de interface was ik niet helemaal tevreden over. Dus kom maar op met die Beta

Reputatie 5

Ik wil 't ook wel eens proberen. Sony tv met Android TV. 

Reputatie 3

Ik doe graag mee met de Android TV app. Lang op gewacht :-)

Dit was de enige reden dat ik nog niet ben overgestapt van ziggo, ivm tweede tv boven zonder kabels. Hoe zeker is het dat je mee mag doen met de bèta?  Als dat zeker is stap ik deze week nog over’

Reputatie 2

 ik doe ook graag mee :) 

Het is eindelijk zo ver !! Zo erg naar uitgekeken !!😁😁

 

Reputatie 2

Ben er graag bij!

Reputatie 4

Jammer ik heb een LG tv!

https://www.xiaomiproducts.nl/nl/xiaomi-mi-tv-stick.html

Voor weinig een Android TV en werkt perfect 

Ik zou graag mee willen doen. Ik heb de nieuwste android versie -> google tv op de nieuwe chromecast. Daar naast werk ik in een tv winkel en kan dit goed gebruiken voor klanten. Groetjes en bij voorbaat dank.

Ik zou graag mee willen doen. Ik heb een Sony met de nieuwste android versie.

Reputatie 1

Ik zou graag deel willen nemen aan de test.

Kan ik dit dan op beide Samsung TV's doen?

Reputatie 7
Badge +8

@RemcoTV  Tof dat je mee wil doen! Houd er wel rekening mee dat de app niet zomaar gebruikt mag worden als je geen reseller van ons bent en het wil gebruiken voor zakelijk gebruik. Dit is niet toegestaan. Daarnaast omdat dit een bèta-test is, is het niet de bedoeling dat dit al openlijk gebruikt wordt, omdat de launch nog moet komen:wink:

Reputatie 7
Badge +8

@FrankZalm Zeker! Als beide Samsung TV's aan bovenstaande voorwaarden voldoen, kan je meedoen aan de test. Je hoeft je maar één keer aan te melden. Een tweede keer is niet nodig!:grinning:

Reputatie 1

@Demi top, ik heb me ingeschreven! Hoe snel kan ik een mail verwachten met info? Bedankt!

Reageer