Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps
Reputatie 7
Badge +8

Test Test Test!

 

Er komen weer super leuke nieuwe dingen aan! Deze keer zijn wij bezig met het introduceren van de smart TV app voor Samsung en Android smart TV's. Wat houdt dit precies in? Heel simpel, je hebt voor een TV abonnement straks alleen nog maar jouw Samsung/Android Smart TV nodig én de T-Mobile TV smart TV App en géén TV Box. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen: 

 

Voorwaarden

  • Je hebt een Community account
  • Samsung Smart TV vanaf 2018 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer 
  • TV abonnement van T-Mobile
  • Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test

 

Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test niet meer mogelijk. Bedankt voor jullie enthousiasme!

Verlengd tot 25 augustus! 

Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en kan je toegang vragen voor de testgroep op de Community.

 

FAQ

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) downloaden?​

De T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung Smart TV’s ​vanaf 2018 en Android Smart TV’s met Android 8 en nieuwer. Kan je de T-Mobile TV App niet vinden in de ​appstore? Dan is je Samsung Smart TV geproduceerd vóór 2018 of heb je geen Android TV Smart TV. LG Smart TV’s worden momenteel ​nog niet ondersteund.​

 

​Ik heb een Smart TV van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV (Bèta-versie)?​

Momenteel is T-Mobile TV (Bèta-versie) alleen geschikt gemaakt voor Smart TV’s van het merk Samsung en Android Smart TV’s van o.a. Philips en ​Sony. Ook werkt de T-Mobile TV smart TV app op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020). ​

 

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?​

Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.​

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de bèta-test?​

Via deze stappen kan je je aanmelden:​

  1. Geef in een comment bij dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test. 

  2. Meld je aan via de volgende link: Aanmelden niet meer mogelijk

  3. Je krijgt per mail instructies om te TV app te installeren​

  4. Je kan je uiterlijk aanmelden voor de test tot maandag 16 augustus

 


200 reacties

Reputatie 1

Tof dat jullie een app aanbieden voor TV's. Ik wil dit graag op mijn Samsung TV beta testen.

 

Ik doe graag mee, zou tof zijn als de Android TV app goed werkt! :) 

Reputatie 1

Wil graag meedoen! 
Nvidia Shield 2019 met Android TV 8.2.2

Reputatie 7
Badge +8

Super tof dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! :grinning: Meer informatie volgt later!

Reputatie 4

Kom maar op met de app voor Android tv 

Ik doe ook graag mee!

Ik zou mij ook graag aanmelden voor de test @Demi!

Reputatie 2

Ik zou graag mee willen doen. Heb een Samsung TV uit 2019.

 

Reputatie 1

Hallo T-Mobile,

 

Hoe zit het met Google TV? Valt dat onder android TV? Ik heb namelijk de nieuwe Google TV/Chromecast.

 

Ik hoor graag van jullie!

Reputatie 1

Ja ik wil graag testen ! 

Reputatie 4

Ik doe ook graag mee. Heb de nieuwste Nvidia Shield met Android TV:)

Reputatie 2

Dat klinkt prachtig. Ik doe graag mee :grinning:  Heb een Sony 48A9 Android TV en ook nog een Android Stick, dus heb er zin an.

Reputatie 2

Hoi. 

Ik doe graag mee aan de test.

Ik doe graag mee aan de test. Wil het gebruiken op Android en specifiek de Shield Pro & Shield 2017.

ik doe ook graag mee.

samsung smart TV

Reputatie 5
Badge

Hier ook aangemeld met een Sony Android TV 2020.

Aangemeld voor de test. Heb de nieuwste Chromecast met afstandsbediening en Android TV erop.

Hallo T-Mobile,

 

Hoe zit het met Google TV? Valt dat onder android TV? Ik heb namelijk de nieuwe Google TV/Chromecast.

 

Ik hoor graag van jullie!

Ja is hetzelfde, Google heeft het nieuwe naam gegeven.

Reputatie 1

Ik zou graag deel willen nemen aan de test. Twee keer een Philips Android TV in gebruik. 

Reputatie 4

Word er nog wat met een LG smart tv app gedaan voor WebOS. Dat is een VEEL groter aandeel tv's op de markt dan samsung en android tv samen.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Niellssonn Jazeker, Google TV draait ook op Android TV!:grinning:

Reputatie 7
Badge +8

@Hutjeflut Voor nu richten we ons op Samsung en Android. LG Smart TV's worden nog niet ondersteund, maar hopelijk dat hier in de toekomst nog verandering in komt!:wink:

Reputatie 1

Een idee wanneer je de mail krijgt met de stappen om de app te installeren ?

 

Mvg

 

 

Dipper87

 

 

Reputatie 1

Hi @Niellssonn Jazeker, Google TV draait ook op Android TV!:grinning:

Dan doe ik graag mee! 

Reputatie 1

Een idee wanneer je de mail krijgt met de stappen om de app te installeren ?

 

Mvg

 

 

Dipper87

 

Laat maar 🙂 zie het al staan !

 

Reageer