Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps
Reputatie 7
Badge +8

Test Test Test!

 

Er komen weer super leuke nieuwe dingen aan! Deze keer zijn wij bezig met het introduceren van de smart TV app voor Samsung en Android smart TV's. Wat houdt dit precies in? Heel simpel, je hebt voor een TV abonnement straks alleen nog maar jouw Samsung/Android Smart TV nodig én de T-Mobile TV smart TV App en géén TV Box. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen: 

 

Voorwaarden

  • Je hebt een Community account
  • Samsung Smart TV vanaf 2018 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer 
  • TV abonnement van T-Mobile
  • Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test

 

Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test niet meer mogelijk. Bedankt voor jullie enthousiasme!

Verlengd tot 25 augustus! 

Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en kan je toegang vragen voor de testgroep op de Community.

 

FAQ

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) downloaden?​

De T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung Smart TV’s ​vanaf 2018 en Android Smart TV’s met Android 8 en nieuwer. Kan je de T-Mobile TV App niet vinden in de ​appstore? Dan is je Samsung Smart TV geproduceerd vóór 2018 of heb je geen Android TV Smart TV. LG Smart TV’s worden momenteel ​nog niet ondersteund.​

 

​Ik heb een Smart TV van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV (Bèta-versie)?​

Momenteel is T-Mobile TV (Bèta-versie) alleen geschikt gemaakt voor Smart TV’s van het merk Samsung en Android Smart TV’s van o.a. Philips en ​Sony. Ook werkt de T-Mobile TV smart TV app op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020). ​

 

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?​

Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.​

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de bèta-test?​

Via deze stappen kan je je aanmelden:​

  1. Geef in een comment bij dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test. 

  2. Meld je aan via de volgende link: Aanmelden niet meer mogelijk

  3. Je krijgt per mail instructies om te TV app te installeren​

  4. Je kan je uiterlijk aanmelden voor de test tot maandag 16 augustus

 


200 reacties

Reputatie 2

Hi! Ik zou graag willen deelnemen aan de bètatest van de Android TV app. Ik heb een Nvidia Shield die draait op Android TV.

Eindelijk! Ik heb bij Ziggo de beta’s ook mogen testen voor de Apple TV en Android TV, sinds juni over naar T-Mobile en ik zal al met smart te wachten op een Android TV app van T-Mobile! Ik heb me aangemeld, kan niet wachten 😃!

@Demi wanneer je mee gaat doen aan deze beta, kan je dan ook nog via de reguliere settopbox kijken? Of sluit deelname aan de test-app gebruik van de settopbox box uit?

De settopbox is een verschrikking wanneer je een simpel hersenloos rondje wilt zappen. Alleen hierom wil ik graag deelnemen aan de beta-test met mijn samsung-tv of chromecast

Ik zou ook graag mee willen doen, gebruik een Shield tv met Android

Reputatie 6
Badge

@Demiwanneer je mee gaat doen aan deze beta, kan je dan ook nog via de reguliere settopbox kijken? Of sluit deelname aan de test-app gebruik van de settopbox box uit?

De settopbox is een verschrikking wanneer je een simpel hersenloos rondje wilt zappen. Alleen hierom wil ik graag deelnemen aan de beta-test met mijn samsung-tv of chromecast


Lijkt me niet dat het elkaar uitsluit. …

 

Word er nog wat met een LG smart tv app gedaan voor WebOS. Dat is een VEEL groter aandeel tv's op de markt dan samsung en android tv samen.


Nou zeker niet aangezien Samsung veruit de grootste tv producent is en ook veruit het grootste marktaandeel heeft

Reputatie 7
Badge +8

@Valheru Wanneer je meedoet aan de test, kan je ook nog steeds gebruik maken van de TV Box en/of onze TV Anywhere app. Dit omdat de T-Mobile TV  Smart TV app nog een test is en er nog eventuele wijzigingen gedaan kunnen worden om het uiteindelijk perfect te laten werken!:wink:

@Valheru Wanneer je meedoet aan de test, kan je ook nog steeds gebruik maken van de TV Box en/of onze TV Anywhere app. Dit omdat de T-Mobile TV  Smart TV app nog een test is en er nog eventuele wijzigingen gedaan kunnen worden om het uiteindelijk perfect te laten werken!:wink:


Mooi. Gaan we eens kijken of zappen en vooruit spoelen wat beter werkt in de app.

Ik zou graag willen deelnemen aan de bètatest. Ik heb een Chromecast met Google TV

Reputatie 1

Ik zou ook graag mee willen doen, gebruik een Google Chromecast met Google TV en een Samsung TV (QE55Q85R).

Reputatie 2

Lijkt me leuk om dit te testen

Reputatie 2

Ik heb me ook opgegeven. Een goede zet van T-Mobile om afscheid te kunnen nemen van de tv box.

Ik ben in het bezit van eenSamsung QE55Q67R

Zou graag beta tester willen worden

Heb een samsung eu55mu8000 tizen.

Ook heb ik 2x fire stick 4k.

2x nvidia shield

Waarvan  1x 2017 versie en 1x 2019 versie.

Mijn kids hebben xiaomi Mi tv 2x.

Toen ik bij een ander zat met internet was ik ook beta tester.

Weet ook goed de weg met apk bestanden.

 

Ik doe graag mee! Ben heel benieuwd op mijn Samsung the Frame

Reputatie 1

Ik zou graag mee willen doen 🙂. Kan je zowel aan de samsung app als android tv app beta test meedoen of is het 1 van de 2 kiezen?

Reputatie 7
Badge +8

@peppi078 Wat tof! Je kan je dan wel twee keer hiervoor aanmelden. Maar eigenlijk is het makkeljker om je voor eentje aan te melden en dan voor de app die je écht vaak gaat gebruiken. Dus eigenlijk de hoofd tv. Dan kan je echt goed feedback erover geven dan wanneer je de app amper gebruikt. Maar het is dus zeker wel mogelijk!:grinning:

Reputatie 1

Sign me up! Doe graag mee 😊

Ik wil wel mee doen. Mooie 2021 Philips tv hier staan om het op uit te proberen 

Ik doe mee

Reputatie 2

Ik doe graag mee, is het ook mogelijk met 2 tvs mee te doen? (1 android, 1 samsung)

Interessant. Ik doe ook graag mee met mijn samsung 2020 model.

Ik doe ook graag mee! 

Ik doe graag mee! 

Fun! Ik zou ook graag meedoen met mijn Philips Oled803 met Android tv :)

ik wil graag meedoen

 

Mi TV stick en Samsung Smart tv

Ik doe graag mee voor de Android versie!

Reageer