Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps
Reputatie 7
Badge +8

Test Test Test!

 

Er komen weer super leuke nieuwe dingen aan! Deze keer zijn wij bezig met het introduceren van de smart TV app voor Samsung en Android smart TV's. Wat houdt dit precies in? Heel simpel, je hebt voor een TV abonnement straks alleen nog maar jouw Samsung/Android Smart TV nodig én de T-Mobile TV smart TV App en géén TV Box. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen: 

 

Voorwaarden

  • Je hebt een Community account
  • Samsung Smart TV vanaf 2018 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer 
  • TV abonnement van T-Mobile
  • Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test

 

Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test niet meer mogelijk. Bedankt voor jullie enthousiasme!

Verlengd tot 25 augustus! 

Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en kan je toegang vragen voor de testgroep op de Community.

 

FAQ

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) downloaden?​

De T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung Smart TV’s ​vanaf 2018 en Android Smart TV’s met Android 8 en nieuwer. Kan je de T-Mobile TV App niet vinden in de ​appstore? Dan is je Samsung Smart TV geproduceerd vóór 2018 of heb je geen Android TV Smart TV. LG Smart TV’s worden momenteel ​nog niet ondersteund.​

 

​Ik heb een Smart TV van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV (Bèta-versie)?​

Momenteel is T-Mobile TV (Bèta-versie) alleen geschikt gemaakt voor Smart TV’s van het merk Samsung en Android Smart TV’s van o.a. Philips en ​Sony. Ook werkt de T-Mobile TV smart TV app op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020). ​

 

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?​

Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.​

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de bèta-test?​

Via deze stappen kan je je aanmelden:​

  1. Geef in een comment bij dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test. 

  2. Meld je aan via de volgende link: Aanmelden niet meer mogelijk

  3. Je krijgt per mail instructies om te TV app te installeren​

  4. Je kan je uiterlijk aanmelden voor de test tot maandag 16 augustus

 


200 reacties

Demi, hoe schrijf ik me in? Ik wil heel graag meedoen.

Reputatie 1

Hi Demi,

 

Ook ik doe graag mee!

 

Groet,

Robin

Reputatie 7
Badge +8

 @dmystic Dit is zeker mogelijk, echter ik zou het testen op de TV die het vaakst gebruikt wordt, zodat er beter gezien wordt wat goed werkt en wat niet voor de feedback. Mocht je toch alle twee willen testen, dan kan je voor beiden aanmelden. 

@Mikebruggeman Dit kan via de link in mijn openingspost. Bij de laatste vraag van de FAQ. 

Reputatie 2

Hoi,  @Demi 

wanneer kunnen we meer informatie verwachten ?  

staan te poppelen :) 

Reputatie 1

@Danielson Dit staat er in de beginpost: 

“Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en zal je toegevoegd worden aan een besloten subforum op de Community.”

Dus na vandaag

ja doe graag mee

Reputatie 7
Badge +8

Hi allemaal!

Het is zo ver! We gaan beginnen met de test!  Als je je hebt aangemeld via de link, ontvang je zo een e-mail met meer informatie. Ook kan je je aanmelden voor de besloten testgroep: https://community.t-mobile.nl/groups/beta-test-t-mobile-tv-smart-tv-apps-574.

Alle testers worden handmatig geaccepteerd, dus geen zorgen als je nog geen toegang hebt gekregen maar je je wel hebt aangemeld via de link. We doen ons best om alle testers zo snel mogelijk te accepteren!:grinning:

 

Het inschrijfmoment is verlengd! 

Mocht je je nog niet aangemeld hebben, maar wil je ook super graag de Samsung/Android Smart TV app testen? Dan kan je je nog aanmelden via deze link: https://t-mobile.mopinion.com/survey/public/take-survey/ad86feb51035b97861c6c661b93a9c6ef2ee1d32.

Reputatie 4

@Demi , mail is nog niet binnen!

Reputatie 1

De link geopend op mijn computer, die ik dan dus de app moet laten installeren op mijn NVIDIA Shield, krijg ik te zien dat mijn apparaat niet geschikt is.

 

Met moeite de link direct weten te openen op de Shield, maar ook daar krijg ik de melding dat hij niet compatible is:

 

Gaat om de nieuwste NVIDIA Shield TV Pro draaiend op Android TV 8.2.3

Reputatie 1

 

Mail is ontvangen, beta geaccepteerd. 
De groepsuitnodiging loopt nog.

Het gekke is, ik kan alleen mn tablets en telefoons instellen voor de app, maar mijn Android TV's niet. Kunnen jullie dit aanpassen?

 

Met @Martijns123 dus.

Reputatie 1

GoogleTV 2021 geeft ook niet eens de mogelijkheid om te installeren, maar denk dat deze meldingen in de groep moeten als we daar in kunnen ;-)

Reputatie 1

er staat denk ik ergens een vinkje verkeerd, dat hij alleen op tablets mag worden geïnstalleerd ofzo:joy:

 

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb zojuist de eerste batch toegevoegd aan de groep. Hier vind je ook de instructies. Voor degenen waar het nog niet werkt, kloppen wel de specificaties waaraan je moet voldoen? Mocht je hier niet aan voldoen, dan is de app ook niet beschikbaar. Mocht alles qua specificaties wel kloppen, dan gaan we er natuurlijk achteraan!

Reputatie 1

Ik heb zojuist de eerste batch toegevoegd aan de groep. Hier vind je ook de instructies. Voor degenen waar het nog niet werkt, kloppen wel de specificaties waaraan je moet voldoen? Mocht je hier niet aan voldoen, dan is de app ook niet beschikbaar. Mocht alles qua specificaties wel kloppen, dan gaan we er natuurlijk achteraan!

Uiteraard voldoen beide Android TV's, juist de telefoons en tablets zouden greyed out moeten zijn, die voldoen normaliter niet. 

Reputatie 1

In de handleiding staat ook de afstandsbediening van de Google Chromecast met Google TV notabene, dus ja, deze voldoet. En anders moet het niet in de handleiding gezet worden 🙂.

De link geopend op mijn computer, die ik dan dus de app moet laten installeren op mijn NVIDIA Shield, krijg ik te zien dat mijn apparaat niet geschikt is.

 

Met moeite de link direct weten te openen op de Shield, maar ook daar krijg ik de melding dat hij niet compatible is:

 

Gaat om de nieuwste NVIDIA Shield TV Pro draaiend op Android TV 8.2.3

Werkt hier ook nog niet.

 

 

 

Reputatie 7
Badge

er staat denk ik ergens een vinkje verkeerd, dat hij alleen op tablets mag worden geïnstalleerd ofzo:joy:

 

Er wordt naar gekeken. Ik hoop snel meer te kunnen melden hierover.

Reputatie 2

er staat denk ik ergens een vinkje verkeerd, dat hij alleen op tablets mag worden geïnstalleerd ofzo:joy:

 

Er wordt naar gekeken. Ik hoop snel meer te kunnen melden hierover.

Dank het nogmaals te bekijken, want ik ervaar exact dezelfde problemen als eerder beschreven. Op de apparaten waarop het zou moeten kunnen valt de beta app niet te vinden en/of te installeren, maar wel op mijn telefoon/tablet maar dan is de app niet te openen.

Reputatie 3

@Demi iK heb nog geen mail ontvangen, kan je die alsnog sturen? 

Reputatie 3

 

Ook op de Google Chromecast for Google TV geen mogelijkheid om deze te installeren.
Wel op Chromebooks en mijn Android telefoon. 
Lijkt mij ook niet juist.

Reputatie 2

 

Mail is ontvangen, beta geaccepteerd. 
De groepsuitnodiging loopt nog.

Het gekke is, ik kan alleen mn tablets en telefoons instellen voor de app, maar mijn Android TV's niet. Kunnen jullie dit aanpassen?

 

Met @Martijns123 dus.

Hoi.

Ik zie dat je niet de eenigste bent, ik heb namelijk ook het zelfde probleem. 

Reputatie 1

En hier het zelfde met Chromecast met GoogleTV. Is niet compatibel wordt er aangegeven.

 

Reputatie 7
Badge

En hier het zelfde met Chromecast met GoogleTV. Is niet compatibel wordt er aangegeven.

 

Het is duidelijk waarom de app ‘niet geschikt’ is. Dit is aangepast, maar dit moet nog door Google goedgekeurd worden. Zodra dit gedaan is, zullen we iedereen per mail informeren.

Reputatie 1

@Demi ook ik krijg de melding dat het apparaat niet compatibel is. Philips Android tv met 8.0, dus het zou moeten werken.

Reputatie 4

Ik heb een Samsung TV, kan de app vinden in het zoek-menu, maar deze wordt niet geïnstalleerd.

Samsung QE75Q9FNA

Reageer