Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps
Reputatie 7
Badge +8

Test Test Test!

 

Er komen weer super leuke nieuwe dingen aan! Deze keer zijn wij bezig met het introduceren van de smart TV app voor Samsung en Android smart TV's. Wat houdt dit precies in? Heel simpel, je hebt voor een TV abonnement straks alleen nog maar jouw Samsung/Android Smart TV nodig én de T-Mobile TV smart TV App en géén TV Box. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen: 

 

Voorwaarden

  • Je hebt een Community account
  • Samsung Smart TV vanaf 2018 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer 
  • TV abonnement van T-Mobile
  • Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test

 

Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test niet meer mogelijk. Bedankt voor jullie enthousiasme!

Verlengd tot 25 augustus! 

Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en kan je toegang vragen voor de testgroep op de Community.

 

FAQ

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) downloaden?​

De T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung Smart TV’s ​vanaf 2018 en Android Smart TV’s met Android 8 en nieuwer. Kan je de T-Mobile TV App niet vinden in de ​appstore? Dan is je Samsung Smart TV geproduceerd vóór 2018 of heb je geen Android TV Smart TV. LG Smart TV’s worden momenteel ​nog niet ondersteund.​

 

​Ik heb een Smart TV van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV (Bèta-versie)?​

Momenteel is T-Mobile TV (Bèta-versie) alleen geschikt gemaakt voor Smart TV’s van het merk Samsung en Android Smart TV’s van o.a. Philips en ​Sony. Ook werkt de T-Mobile TV smart TV app op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020). ​

 

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?​

Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.​

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de bèta-test?​

Via deze stappen kan je je aanmelden:​

  1. Geef in een comment bij dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test. 

  2. Meld je aan via de volgende link: Aanmelden niet meer mogelijk

  3. Je krijgt per mail instructies om te TV app te installeren​

  4. Je kan je uiterlijk aanmelden voor de test tot maandag 16 augustus

 


200 reacties

Reputatie 3

Net de mail gelezen, de link geklikt op mijn pc, ingelogged op google play , tester worden buton geklikt, naar de app en installeren gekozen.. Daar gekozen voor mijn tv en toen melding dat hij op de tv geinstalleerd zou worden. Verder nog niet gekeken, dochter zit netflix te kijken :laughing:

Als ze zo op bed liggen ga ik eens kijken of hij inderdaad geinstalleerd is en hem gelijk testen.

 

 

Ik doe graag mee! Heb een LGNano

Reputatie 3

Kleine update: app was goed geinstalleerd, na opstarten klantnummer en pin code opgegeven en daarna werkte de app meteen.

nog maar kort getest, maar zover bij leek alles te werken. Was even zoeken welke knop het menu was voor de app om de tv gids te vinden. Kwa wissel van kanalen lijkt het dat dit een fractie sneller werkt dan de tv box. P+ en P- knoppen werken ook binnen de app om naar volgende / vorige zender te gaan als ook een kanaal nummer intypen en dan springt ie daar naar toe.

moet nog even rustig verder testen, maar op zich ziet het er al heel goed uit. Enige wat ik tot 2 keer toe merkte is dat het beeld niet helemaal soepel liep in het begin van een kanaal wissel. ( minimale stotter, maar was zichtbaar)  tijdens deze korte eerste test dus 2 keer gemerkt, de rest liep het beeld wel gewoon soepel.  Niet dusdanig ingedoken nog of dat bij een bepaald kanaal specifiek was.

Eerste indruk wel positief dus bij mij ( TV met android 9 ), komende dagen ga ik uitgebreider uiteraard :-)

 

Reputatie 1

App geïnstalleerd op mijn Chromecast met Google TV.

De eerste indruk is goed. De app werkt vloeiend en ook het zappen gaat goed. Heb nog geen lange tijd tv kunnen kijken, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Ik zal dit komende tijd testen en mijn bevindingen delen.

Reputatie 3

Iets langer getest nu.

  • beeld is niet zo soepel lopend zeker vergeleken met de tv box. Zitten minuscule haperingen in. Kijkbaar maar wel duidelijk zichtbaar. 
     
  • haperingen zijn extra zichtbaar als kanaal info in beeld is ( na zappen na andere zender bijv ).
  • kanaal info blijft wat mij betreft veel te lang in beeld staan. ( 15 seconden ) en geen optie kwa instellingen om hier een kortere tijd voor te kiezen. Zou zelf daar graag een keuze in hebben uit/5/10 sec. bevoorbeeld. 

ben benieuwd naar andere ervaringen vooral kwa beeldkwaliteit voor de miniscule haperingen die ik zie of andere die ook zien.

mijn tv is via netwerkkabel rechtstreeks op het zyxel modem/router aangesloten.

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @vandijk73 Zou je jouw feedback willen delen in de testgroep? Zo houden we alle feedback netjes en overzichtelijk bij elkaar!:grinning:  https://community.t-mobile.nl/groups/beta-test-t-mobile-tv-smart-tv-apps-574

Reputatie 3

Hi @vandijk73 Zou je jouw feedback willen delen in de testgroep? Zo houden we alle feedback netjes en overzichtelijk bij elkaar!:grinning:  https://community.t-mobile.nl/groups/beta-test-t-mobile-tv-smart-tv-apps-574

Daar had ik blijkbaar nog geen toegang toe 🙂. Link om dat aan te vragen geklikt,, :-)

Reputatie 7
Badge +8

Hi @denise.jacco LG wordt momenteel nog niet ondersteund.

Ha Demi,

Ik neem graag deel aan de test.

Groet,

Wilfred

ik doe graag mee

meedoen aan beta test voor samsung smart tv

Ik wil graag ook mee doen , mijn tv is een Samsung

Meld me aan voor de test!

Ik test ook graag. Heb in de woonkamer een Samsung TV maar op de slaapkamer andere merken met Android TV. Zou mooi zijn als ik daar zonder kabel of extra kastje tv kan kijken

Meld me ook aan hierbij

Reputatie 7
Badge +8

Hi all, vergeet je niet aan te melden voor de Test groep! Zo te zien, heeft een hoop zich nog niet aangemeld. Je vindt hier meer informatie over de test en je kan hier feedback kwijt. Bedankt!:blush:

Reputatie 2

Het werkt super, enige is dat ik met de Samsung afstandsbediening echt geen idee heb hoe ik de Guide kom of in elk geval in het menu van de “TV-Ontvanger”.

Zappen gaat nu wel een stuk makkelijker dan voorheen op de Apple TV, maar dat ligt niet aan TMobile dat ligt aan die verschrikkelijke afstandsbediening van Apple (en ja dat is natuurlijk nu bij de nieuwe ook opgelost)

Reputatie 7
Badge +8

Hi @paulusssss Zou je jouw feedback willen delen in het feedback topic in de testgroep? Dan houden we alle feedback op één plek. Maakt het wat overzichtelijker!:wink: Je kan je hier aanmelden voor de testgroep: https://community.t-mobile.nl/groups.

Reputatie 3

@Demi  is er ook bekend of er een app komt voor de LG (WebOS) , om te testen ...

Reputatie 1

Hi @paulusssss Zou je jouw feedback willen delen in het feedback topic in de testgroep? Dan houden we alle feedback op één plek. Maakt het wat overzichtelijker!:wink: Je kan je hier aanmelden voor de testgroep: https://community.t-mobile.nl/groups.

Hi Demi,

Is het nog mogelijk om mij aan te melden?
Ik heb een Samsung QLED Smart TV van 2018.
De tv box blijft maar vastlopen, en ik ben druk opzoek naar een alternatief. Deze app zou DE uitkomst zijn, voordat ik zou moeten overstappen.

Reputatie 7
Badge +8

@driels80 Voor nu is het nog niet bekend wanneer hiermee getest gaat worden. Voor nu ligt de focus eerst op de andere modellen.

 

@Darkentrophy De aanmeldingen voor de test zijn inmiddels gesloten. Weet dat het alternatief van de app voor nu nog in de testfase zit en nog niet 100% tot in de puntjes werkt. Wanneer het officieel wordt gelaunched kan dit zeker als alternatief voor jou dienen! Mocht je voor nu ook hulp nodig hebben met de TV Box, een reset lost het vaak op! Check dit topic hoe je dit doet: 

 

 

Ik heb nog geen toegang tot het betatest forumdeel…

 

Reputatie 7

Hi @Gerrit078, top dat jij hiervoor aan de bel trekt! Ik zie dat jij wel op de lijst met aanmeldingen staat, maar inderdad nog niet in de groep zit. Jij kan hier toegang vragen voor de testgroep op de Community. Vervolgens zal ik je aanvraag accepteren en kan jij lekker aan de slag met jouw feedback! 💪

Reputatie 1

Neee, dit meen je niet. Ik ‘smacht’ al 2 jaar naar een T-Mobile Tv app voor m’n Samsung TV, zodat ik die UTP-kabel niet meer hoef te gebruiken en liefst de decoder ook niet meer. Al zo vaak naar geïnformeerd; en dan mis ik net deze inschrijving! 😞 Please; is er echt geen reserve plekje meer vrij? LOL.

Ik sta echt op het punt een Apple TV te kopen onderhand: Wat eigenlijk gewoon best zonde is, gezien al m’n andere apps (zoals Netflix; Spotify en Amazon) gewoon nu al perfect draaien op de TV zelf. 

Reputatie 7
Badge +8

@loekb Ik heb iets voor je kunnen regelen. Als jouw TV aan de voorwaarden voldoet, kan je de app testen. Als je toegang vraagt voor de groep, dan voeg ik je gelijk toe! Hierin vind je dan ook meer informatie. Het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt, heb ik ook direct voor je geregistreerd. Houd er rekening mee dat dit wel een test nog is en er wat verbeterpunten kunnen zijn. Wanneer je deze voor ons hebt, dan zien we jouw feedback ook graag tegemoet in het feedback topic in de groep!:grinning:

Reageer