Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps
Reputatie 7
Badge +8

Test Test Test!

 

Er komen weer super leuke nieuwe dingen aan! Deze keer zijn wij bezig met het introduceren van de smart TV app voor Samsung en Android smart TV's. Wat houdt dit precies in? Heel simpel, je hebt voor een TV abonnement straks alleen nog maar jouw Samsung/Android Smart TV nodig én de T-Mobile TV smart TV App en géén TV Box. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen: 

 

Voorwaarden

  • Je hebt een Community account
  • Samsung Smart TV vanaf 2018 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer 
  • TV abonnement van T-Mobile
  • Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test

 

Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test niet meer mogelijk. Bedankt voor jullie enthousiasme!

Verlengd tot 25 augustus! 

Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en kan je toegang vragen voor de testgroep op de Community.

 

FAQ

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) downloaden?​

De T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung Smart TV’s ​vanaf 2018 en Android Smart TV’s met Android 8 en nieuwer. Kan je de T-Mobile TV App niet vinden in de ​appstore? Dan is je Samsung Smart TV geproduceerd vóór 2018 of heb je geen Android TV Smart TV. LG Smart TV’s worden momenteel ​nog niet ondersteund.​

 

​Ik heb een Smart TV van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV (Bèta-versie)?​

Momenteel is T-Mobile TV (Bèta-versie) alleen geschikt gemaakt voor Smart TV’s van het merk Samsung en Android Smart TV’s van o.a. Philips en ​Sony. Ook werkt de T-Mobile TV smart TV app op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020). ​

 

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?​

Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.​

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de bèta-test?​

Via deze stappen kan je je aanmelden:​

  1. Geef in een comment bij dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test. 

  2. Meld je aan via de volgende link: Aanmelden niet meer mogelijk

  3. Je krijgt per mail instructies om te TV app te installeren​

  4. Je kan je uiterlijk aanmelden voor de test tot maandag 16 augustus

 


200 reacties

Reputatie 1

Enorm bedankt @Demi! Heb de toegang aangevraagd en de app al gevonden (nog geen e-mail gehad) 🙂 ben benieuwd!

Reputatie 2

Voor welke apparaten gaat dit allemaal werken? Voor mij is het missen van een Android TV app wel een van de grootste nadelen. Voor mijn hoofdtv gebruik een Shield TV en voor mijn 2e tv een Google TV. Het streamen met chromecast is toch wel onhandig, maar ik heb nu nog het geluk dat ziggo de kabel niet heeft afgelsoten, dus kan ik nog steeds via de coax kijken.

 

Het ontbreken van een Android TV app zou voor mij toch wel een reden zijn om terug te gaan naar Ziggo.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Sebastiaan1982 Voor nu richten we op dat het gaat werken voor de apparaten; Samsung TV 2018 of jonger, Android TV met 8.0 of nieuwer en op alle mediaplayers die draaien op 8.0 of nieuwer. Als jouw Nvidia Shield hieraan voldoet, dan gaat het hierop zeker werken! Weet je zo voldoende?:blush:

Reputatie 2

Hi @Sebastiaan1982 Voor nu richten we op dat het gaat werken voor de apparaten; Samsung TV 2018 of jonger, Android TV met 8.0 of nieuwer en op alle mediaplayers die draaien op 8.0 of nieuwer. Als jouw Nvidia Shield hieraan voldoet, dan gaat het hierop zeker werken! Weet je zo voldoende?:blush:

Bedankt voor de reactie. Nvidia zit in ieder geval al bij versie 9, dus dat moet dan geen probleem zijn :)

Google TV is natuurlijk een iets een andere versie, maar wel nieuwer dan Android TV 8, gaat de app daar ook op werken?

Reputatie 6
Badge

Hi @Sebastiaan1982 Voor nu richten we op dat het gaat werken voor de apparaten; Samsung TV 2018 of jonger, Android TV met 8.0 of nieuwer en op alle mediaplayers die draaien op 8.0 of nieuwer. Als jouw Nvidia Shield hieraan voldoet, dan gaat het hierop zeker werken! Weet je zo voldoende?:blush:

Bedankt voor de reactie. Nvidia zit in ieder geval al bij versie 9, dus dat moet dan geen probleem zijn :)

Google TV is natuurlijk een iets een andere versie, maar wel nieuwer dan Android TV 8, gaat de app daar ook op werken?


Aan de comments te zien werkt het nu al op zowel de Shield als de Google TV Chromecast ...

Reputatie 2

Hi @Sebastiaan1982 Voor nu richten we op dat het gaat werken voor de apparaten; Samsung TV 2018 of jonger, Android TV met 8.0 of nieuwer en op alle mediaplayers die draaien op 8.0 of nieuwer. Als jouw Nvidia Shield hieraan voldoet, dan gaat het hierop zeker werken! Weet je zo voldoende?:blush:

Bedankt voor de reactie. Nvidia zit in ieder geval al bij versie 9, dus dat moet dan geen probleem zijn :)

Google TV is natuurlijk een iets een andere versie, maar wel nieuwer dan Android TV 8, gaat de app daar ook op werken?


Aan de comments te zien werkt het nu al op zowel de Shield als de Google TV Chromecast ...

ah dat is mooi. Helaas te laat voor de test, dus nu hopen dat de testfase niet te lang duurt en het snel gewoon beschikbaar is.

@Demi is er nog enige manier om aan de beta mee te doen…

We zitten hier te twijfelen of we de alle abbo's van T-Mobile weer op gaan zeggen en terug te switchen naar Ziggo want met name het TV stuk is teleurstellend. Met name het gebrek makkelijk te gebruiken TV optie zit in de weg.

 

AndroidTV app zou uitkomst bieden, wil graag mee testen!

 

nb. Gebruik Philips androidTV met android8

Reputatie 7
Badge +8

Hi @McStream momenteel is de bèta voorbij en zijn we inmiddels met de app gelanceerd. Woehoe! In dit topic lees je meer over de app en of jouw smart tv geschikt is:

 

Reputatie 6
Badge

@Demi is er nog enige manier om aan de beta mee te doen…

We zitten hier te twijfelen of we de alle abbo's van T-Mobile weer op gaan zeggen en terug te switchen naar Ziggo want met name het TV stuk is teleurstellend. Met name het gebrek makkelijk te gebruiken TV optie zit in de weg.

 

AndroidTV app zou uitkomst bieden, wil graag mee testen!

 

nb. Gebruik Philips androidTV met android8

De app is inmiddels al publiekelijk beschikbaar :wink:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tmobile.tv.nl

Hoi @Demi en alle Beta testers!

 

Mooi dat de app nu beschikbaar is voor Tizen en Android TV 8.

Zelf gebruik ik nog de TV box in combinatie met mijn LG WebOS 3 SmartTV en ik moet zeggen, de TV box is niet alles.

De box is best wel traag met play/pauze en heen en weer spoelen en soms werkt terug kijken van een programma niet.

Maar genoeg daarover, ik wil graag weten of er ook plannen zijn voor een beta traject voor WebOS SmartTV’s.

Ik hoop dat dat het geval is en hoop verder dat een app op de TV ook gewoon beter werkt dan de TV Box nu.

Groet,

Ruud

Reputatie 2

Test Test Test!

 

Er komen weer super leuke nieuwe dingen aan! Deze keer zijn wij bezig met het introduceren van de smart TV app voor Samsung en Android smart TV's. Wat houdt dit precies in? Heel simpel, je hebt voor een TV abonnement straks alleen nog maar jouw Samsung/Android Smart TV nodig én de T-Mobile TV smart TV App en géén TV Box. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen: 

 

Voorwaarden

  • Je hebt een Community account
  • Samsung Smart TV vanaf 2018 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer 
  • TV abonnement van T-Mobile
  • Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test

 

Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test niet meer mogelijk. Bedankt voor jullie enthousiasme!

Verlengd tot 25 augustus! 

Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en kan je toegang vragen voor de testgroep op de Community.

 

FAQ

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) downloaden?​

De T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung Smart TV’s ​vanaf 2018 en Android Smart TV’s met Android 8 en nieuwer. Kan je de T-Mobile TV App niet vinden in de ​appstore? Dan is je Samsung Smart TV geproduceerd vóór 2018 of heb je geen Android TV Smart TV. LG Smart TV’s worden momenteel ​nog niet ondersteund.​

 

​Ik heb een Smart TV van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV (Bèta-versie)?​

Momenteel is T-Mobile TV (Bèta-versie) alleen geschikt gemaakt voor Smart TV’s van het merk Samsung en Android Smart TV’s van o.a. Philips en ​Sony. Ook werkt de T-Mobile TV smart TV app op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020). ​

 

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?​

Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.​

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de bèta-test?​

Via deze stappen kan je je aanmelden:​

  1. Geef in een comment bij dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test. 

  2. Meld je aan via de volgende link: Aanmelden niet meer mogelijk

  3. Je krijgt per mail instructies om te TV app te installeren​

  4. Je kan je uiterlijk aanmelden voor de test tot maandag 16 augustus

Dit beeld komt te vaak voor 

 

Reputatie 7
Badge +8

@RuudL We zijn zeker bezig met de ontwikkeling van de app voor op het LG platform! Of hier een speciaal bèta traject voor komt, is voor nu nog niet zeker. Maar zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hier zeker meer informatie over komen op onze Community. Hopelijk kan jij hier binnenkort ook gebruik van maken!

 

@T-easer Is dit in de app of op de TV Box? Kan het zo zijn dat als dit in de app is, dat je de tv nèt hebt opgestart? Wellicht is dan het netwerk nog niet helemaal geladen en dient deze eerst te connecten voor je hier gebruik van kan maken. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 2

@RuudL We zijn zeker bezig met de ontwikkeling van de app voor op het LG platform! Of hier een speciaal bèta traject voor komt, is voor nu nog niet zeker. Maar zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hier zeker meer informatie over komen op onze Community. Hopelijk kan jij hier binnenkort ook gebruik van maken!

 

@T-easer Is dit in de app of op de TV Box? Kan het zo zijn dat als dit in de app is, dat je de tv nèt hebt opgestart? Wellicht is dan het netwerk nog niet helemaal geladen en dient deze eerst te connecten voor je hier gebruik van kan maken. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag! 

@RuudL We zijn zeker bezig met de ontwikkeling van de app voor op het LG platform! Of hier een speciaal bèta traject voor komt, is voor nu nog niet zeker. Maar zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hier zeker meer informatie over komen op onze Community. Hopelijk kan jij hier binnenkort ook gebruik van maken!

 

@T-easer Is dit in de app of op de TV Box? Kan het zo zijn dat als dit in de app is, dat je de tv nèt hebt opgestart? Wellicht is dan het netwerk nog niet helemaal geladen en dient deze eerst te connecten voor je hier gebruik van kan maken. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag! 

Deze melding komt voor in de app. Ik heb het tv kastje eraf gehaald. 
de tv staat eigenlijk al een tijd en deze melding komt vaker voor zolang de tv aan staat.. niet ieder kwartier maar wel denk ik per half uur 

Hoi @Demi ,

>We zijn zeker bezig met de ontwikkeling van de app voor op het LG platform!

Dat is goed om te horen 👍

 

>Of hier een speciaal bèta traject voor komt, is voor nu nog niet zeker. Maar zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hier zeker meer informatie over komen op onze Community. Hopelijk kan jij hier binnenkort ook gebruik van maken!

Als het later mogelijk is zou ik graag meedoen met een beta traject.

 

Groet,
Ruud

Reputatie 7

Hi @T-easer, toevallig heb ik jou vandaag in het onderstaande topic verder geholpen! Ik plaats daar de update zodra het onderzoek is afgerond. Zo blijft de communicatie mooi op één en dezelfde plek! 🎈

 

Reputatie 1

@RuudL We zijn zeker bezig met de ontwikkeling van de app voor op het LG platform! Of hier een speciaal bèta traject voor komt, is voor nu nog niet zeker. Maar zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hier zeker meer informatie over komen op onze Community. Hopelijk kan jij hier binnenkort ook gebruik van maken!

 

Kom graag op de LG/WebOS-lijst :)

 

Reputatie 7

Tof om te lezen @BramDEP, staat genoteerd! Zoals Demi ook al aangaf, laten we het hier gelijk weten als hier meer over bekend is. 

Test Test Test!

 

/knip/

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?​

Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.​

 

@Demi Hebben je al eens gelezen wat de feedback is van wat er nu life staat? Ik ben benieuwd of jullie die feedback al ergens hebben gehad tijdens de ontwikkelfase en hebben genegeerd of dat er met veel enthousiasme - waarschijnlijk toch goedbedoeld - niet heel erg veel over de interface is nagedacht.

Er is nogal wat regressie naar jaren geleden en daarnaast een serieuze downgrade in bruikbaarheid

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hio, alle feedback die we ontvangen hebben is waardevol en we nemen alles mee!  

Wat ervaar je precies en waar loop je tegenaan met de nieuwe interface? 

Hi @Hio, alle feedback die we ontvangen hebben is waardevol en we nemen alles mee!  

Wat ervaar je precies en waar loop je tegenaan met de nieuwe interface? 

@Tommie Kort antwoord: de nieuwe IF is zo slecht dat ik niet begrijp hoe deze live is gezet en wat er beter aan zou moeten zijn.

Entone + app

  • Veel te langzaam kanaal schakelen
  • Slecht leesbare tv-gids met beeld er doorheen
  • Verkeerd gesorteerde favorieten (volgorde toevoegen ipv kanaalnr)
  • etc

Entone

  • Niet aan of uit te schakelen via afstandsbediening
  • Klok nu helemaal uit in standby
  • Klok niet meer te dimmen, kan er de krant bij lezen
  • etc

App

  • Elke dag opnieuw inloggen
  • Waarom een verplichte pincode van een profiel
  • etc

Zie het verzameltopic al vindt ik de hele release gewoon slecht, er wordt werkelijk niets verbeterd en alle verbeteringen die inmiddels in de oude IF waren doorgevoerd zijn overboord gegooid. Waarom dan? Om iets nieuws te maken?

 Neem ‘s contact op met @Matthijs202 of zie

 

Reputatie 7
Badge +9

@Hio bedankt voor je duidelijke feedback, dit nemen we allemaal mee!


Ergens in augustus komt er een interface update, dit zal hopelijk een aantal punten gaan verbeteren!

@Hio bedankt voor je duidelijke feedback, dit nemen we allemaal mee!


Ergens in augustus komt er een interface update, dit zal hopelijk een aantal punten gaan verbeteren!

Fijn @Tommie al hoop ik nog steeds ergens op een uitleg van iemand; wat is er verbeterd met de nieuwe interface, wat was het doel en waar is het zo heel erg fout gegaan?

Reputatie 7
Badge +16

@Hio Wat allemaal verbeterd is, staat in het topic van destijds: Alles over T-Mobile TV | T-Mobile Community. Ik kan me voorstellen dat je het idee gekregen hebt door alle bugs dat er weinig veranderd is, maar ik kan je verzekeren dat we wel degelijk een groot aantal verbeteringen hebben geïntroduceerd. Het is nu wachten op de update die Tommie aankaart.

@Hio bedankt voor je duidelijke feedback, dit nemen we allemaal mee!


Ergens in augustus komt er een interface update, dit zal hopelijk een aantal punten gaan verbeteren!

@Tommieof @Jason wordt er dan misschien ook een update geplaatst op

 

NB, ik ontving vandaag spontaan een update 2.99.7_build30-bbl met app 1.3.2833_5xx-oi-2.9.95_build12-72_TMNL_4886_tmnl_sfw_prd_3

Is er iets te zeggen over deze update of is het een bugfix zonder (zichtbare) veranderingen? Wat zou deze update anders/beter moeten doen dan de vorige versie?

De pagina https://www.t-mobile.nl/thuis/software-update is niet echt heel informatief: “Deze update bevat technische verbeteringen voor de stabiliteit van de TV Box

@Hio Wat allemaal verbeterd is, staat in het topic van destijds: Alles over T-Mobile TV | T-Mobile Community. Ik kan me voorstellen dat je het idee gekregen hebt door alle bugs dat er weinig veranderd is, maar ik kan je verzekeren dat we wel degelijk een groot aantal verbeteringen hebben geïntroduceerd. Het is nu wachten op de update die Tommie aankaart.

Sorry @Jason maar de nieuwe app is op geen enkel punt een verbetering.

Ja er zijn inderdaad veranderingen, de dingen hieronder werkten goed in de vorige versie:

  • gids onbruikbaar met bewegend beeld door gids
  • teletekst weg- of stukgemaakt
  • favorieten onbruikbaar mbt volgorde
  • klok uit als box standby
  • klok op chaos-sterkte licht als box aan en niet meer te dimmen
  • kan nog wel even doorgaan...

Reageer