Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps
Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Moderator
  • 604 reacties

Test Test Test!

 

Er komen weer super leuke nieuwe dingen aan! Deze keer zijn wij bezig met het introduceren van de smart TV app voor Samsung en Android smart TV's. Wat houdt dit precies in? Heel simpel, je hebt voor een TV abonnement straks alleen nog maar jouw Samsung/Android Smart TV nodig én de T-Mobile TV smart TV App en géén TV Box. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen: 

 

Voorwaarden

  • Je hebt een Community account
  • Samsung Smart TV vanaf 2018 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer 
  • TV abonnement van T-Mobile
  • Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test

 

Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test niet meer mogelijk. Bedankt voor jullie enthousiasme!

Verlengd tot 25 augustus! 

Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en kan je toegang vragen voor de testgroep op de Community.

 

FAQ

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) downloaden?​

De T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung Smart TV’s ​vanaf 2018 en Android Smart TV’s met Android 8 en nieuwer. Kan je de T-Mobile TV App niet vinden in de ​appstore? Dan is je Samsung Smart TV geproduceerd vóór 2018 of heb je geen Android TV Smart TV. LG Smart TV’s worden momenteel ​nog niet ondersteund.​

 

​Ik heb een Smart TV van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV (Bèta-versie)?​

Momenteel is T-Mobile TV (Bèta-versie) alleen geschikt gemaakt voor Smart TV’s van het merk Samsung en Android Smart TV’s van o.a. Philips en ​Sony. Ook werkt de T-Mobile TV smart TV app op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020). ​

 

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?​

Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.​

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de bèta-test?​

Via deze stappen kan je je aanmelden:​

  1. Geef in een comment bij dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test. 

  2. Meld je aan via de volgende link: Aanmelden niet meer mogelijk

  3. Je krijgt per mail instructies om te TV app te installeren​

  4. Je kan je uiterlijk aanmelden voor de test tot maandag 16 augustus

 


192 reacties

Reputatie 7
Badge +2

En hier het zelfde met Chromecast met GoogleTV. Is niet compatibel wordt er aangegeven.

 

Het is duidelijk waarom de app ‘niet geschikt’ is. Dit is aangepast, maar dit moet nog door Google goedgekeurd worden. Zodra dit gedaan is, zullen we iedereen per mail informeren.

Reputatie 1

GoogleTV 2021 geeft ook niet eens de mogelijkheid om te installeren, maar denk dat deze meldingen in de groep moeten als we daar in kunnen ;-)

Reputatie 7
Badge +2

er staat denk ik ergens een vinkje verkeerd, dat hij alleen op tablets mag worden geïnstalleerd ofzo:joy:

 

Er wordt naar gekeken. Ik hoop snel meer te kunnen melden hierover.

Reputatie 7
Badge +6

Hi allemaal!

Het is zo ver! We gaan beginnen met de test!  Als je je hebt aangemeld via de link, ontvang je zo een e-mail met meer informatie. Ook kan je je aanmelden voor de besloten testgroep: https://community.t-mobile.nl/groups/beta-test-t-mobile-tv-smart-tv-apps-574.

Alle testers worden handmatig geaccepteerd, dus geen zorgen als je nog geen toegang hebt gekregen maar je je wel hebt aangemeld via de link. We doen ons best om alle testers zo snel mogelijk te accepteren!:grinning:

 

Het inschrijfmoment is verlengd! 

Mocht je je nog niet aangemeld hebben, maar wil je ook super graag de Samsung/Android Smart TV app testen? Dan kan je je nog aanmelden via deze link: https://t-mobile.mopinion.com/survey/public/take-survey/ad86feb51035b97861c6c661b93a9c6ef2ee1d32.

@Danielson Dit staat er in de beginpost: 

“Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en zal je toegevoegd worden aan een besloten subforum op de Community.”

Dus na vandaag

Reputatie 1

er staat denk ik ergens een vinkje verkeerd, dat hij alleen op tablets mag worden geïnstalleerd ofzo:joy:

 

Reputatie 7
Badge +17

Intressant. Ik lees op de eerste aanmeldpagina:

De nieuwe apps zijn alléén geschikt voor Samsung TV's vanaf 2017 en Smart TV's (Philips en Sony) en Mediaplayer met Android TV vanaf versie 8.0. 

 

Op de volgende pagina staat dan:

 

Welke keuze moet je dan maken voor een Smart TV (Phillips en Sony) ?

Reputatie 3

Ja zeker wil ik mee doen!! Dit is de ultieme kans om jullie netwerk weer perfect te maken. Dus kom maar op!

Reputatie 1

Hi All,

 

Op mijn Samsung TV (The Frame 2020) werkt het erg soepel.

Kijk sinds vandaag zonder problemen TV. Ook mijn vriendin snapt het 😉.

Heb tevens ook het TV Gids, Menu, e.d. Getest. Ik vind het zelf erg fijn en soepel werken (ik gebruik de “one remote” afstandsbediening).

 

Groet,

Robin

Hoi @Demi ,

>We zijn zeker bezig met de ontwikkeling van de app voor op het LG platform!

Dat is goed om te horen 👍

 

>Of hier een speciaal bèta traject voor komt, is voor nu nog niet zeker. Maar zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hier zeker meer informatie over komen op onze Community. Hopelijk kan jij hier binnenkort ook gebruik van maken!

Als het later mogelijk is zou ik graag meedoen met een beta traject.

 

Groet,
Ruud

Ik doe graag mee! 

Fun! Ik zou ook graag meedoen met mijn Philips Oled803 met Android tv :)

ik wil graag meedoen

 

Mi TV stick en Samsung Smart tv

Ik doe graag mee voor de Android versie!

Reputatie 7
Badge +6

@Ollie_nl Zodra jouw abonnement en TV account actief zijn, kan je meedoen aan de test. Ik verwacht dat de test dan nog loopt. Je kan je dan aanmelden via de link en een verzoek indienen voor de testgroep: https://t-mobile.mopinion.com/survey/public/take-survey/ad86feb51035b97861c6c661b93a9c6ef2ee1d32.

Reputatie 1

Hi Demi,

 

Ook ik doe graag mee!

 

Groet,

Robin

Reputatie 2

Hey @Demi 

Bij deze, heb een toegangsverzoek gestuurd.

Hallo @Demi,

 

Ik heb ook een toegangsverzoek gestuurd.

 

 

ja doe graag mee

Ik had ook heel graag mee willen doen, alleen zie ik dit bericht nu pas… Ik zit hier al heel lang op te wachten, mag ik misschien toch nog een plekje? ;) 

Reputatie 2

Ik zou ook graag nog mee willen doen! Wacht ook al een tijdje en ben net terug van vakantie!

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +2

@miekesmit67 @vaevictis je kunt je aanmelden via de link : https://t-mobile.mopinion.com/survey/public/take-survey/ad86feb51035b97861c6c661b93a9c6ef2ee1d32

Denk alleen dat het maandag wordt dat de nieuwe aanmeldingen verwerkt zullen worden. 

Reputatie 2

Net de mail gelezen, de link geklikt op mijn pc, ingelogged op google play , tester worden buton geklikt, naar de app en installeren gekozen.. Daar gekozen voor mijn tv en toen melding dat hij op de tv geinstalleerd zou worden. Verder nog niet gekeken, dochter zit netflix te kijken :laughing:

Als ze zo op bed liggen ga ik eens kijken of hij inderdaad geinstalleerd is en hem gelijk testen.

 

 

Reputatie 2

Kleine update: app was goed geinstalleerd, na opstarten klantnummer en pin code opgegeven en daarna werkte de app meteen.

nog maar kort getest, maar zover bij leek alles te werken. Was even zoeken welke knop het menu was voor de app om de tv gids te vinden. Kwa wissel van kanalen lijkt het dat dit een fractie sneller werkt dan de tv box. P+ en P- knoppen werken ook binnen de app om naar volgende / vorige zender te gaan als ook een kanaal nummer intypen en dan springt ie daar naar toe.

moet nog even rustig verder testen, maar op zich ziet het er al heel goed uit. Enige wat ik tot 2 keer toe merkte is dat het beeld niet helemaal soepel liep in het begin van een kanaal wissel. ( minimale stotter, maar was zichtbaar)  tijdens deze korte eerste test dus 2 keer gemerkt, de rest liep het beeld wel gewoon soepel.  Niet dusdanig ingedoken nog of dat bij een bepaald kanaal specifiek was.

Eerste indruk wel positief dus bij mij ( TV met android 9 ), komende dagen ga ik uitgebreider uiteraard :-)

 

Reputatie 1

De link geopend op mijn computer, die ik dan dus de app moet laten installeren op mijn NVIDIA Shield, krijg ik te zien dat mijn apparaat niet geschikt is.

 

Met moeite de link direct weten te openen op de Shield, maar ook daar krijg ik de melding dat hij niet compatible is:

 

Gaat om de nieuwste NVIDIA Shield TV Pro draaiend op Android TV 8.2.3

Reageer