Beantwoord

Bij opnames niet te zien waar je bent gebleven.

  • 16 May 2022
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

T-MOBILE of ZIGGO? Hallo televisiekijkers of vooral degenen die opnames kijken. Wat wij vooral doen. Ook om reclames door te draaien. Wij zijn over gegaan naar T-MOBILE en komen 2 in onze ogen problemen tegen bij opnames. 1. Het is niet te zien bij welke opname, bij welke aflevering, uit een serie opgenomen programma’s je bent gebleven. Dit moet de kijker zelf onthouden. 2. Zodra de reclame start tijdens het bekijken van een opname spoel ik snel door. Het balkje geeft niet aan wanneer de reclame stopt. ZIGGO heeft dit perfect voor elkaar. T-MOBILE herkent dit niet, maar geeft aan dat het best wel een goed idee is om dit aan te passen. Het gebeurt niet. Herkend iemand van jullie dit? Terug naar ZIGGO is gemakkelijk. Dat weet ik.

icon

Beste antwoord door Lisa 17 May 2022, 10:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Sjakie P., super fijn dat je ook via deze weg jouw uitgebreike feedback deelt! Ik heb deze mooie feedbackpunten die je een tijdje terug via Facebook aangaf al doorgezet. Zoals ik je ook via Facebook liet weten zijn allebei de punten doorgezet ter verbetering, yay. Het is alleen nog niet duidelijk wanneer dit aangepast gaat worden, maar dat dit wordt aangepast is in ieder geval zeker. Mocht je nog eens andere punten tegenkomen, zet die dan ook gerust door. Dan zet ik die ook met alle liefde voor jou uit! 😁