Beantwoord

Blauw lampje TV Box is elke dag weer rood

  • 21 November 2022
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

Reputatie 1

Sinds de overstap van Tele2 naar T-mobile (9-11-2022) maak ik gebruik van T-Mobile TV dienst en moet ik elke dag de TV box herstarten. Er brandt dan een rood lampje. Ik haal de stekker uit de TV-box, sluit deze na 10 seconden weer aan en zie dan dat het hele herstart proces doorlopen wordt. De TV functioneert daarna zonder problemen. Maar de volgende dag brand het lampje weer rood in plaats van blauw. Elke dag moet ik dus een restart doen (powerflip) om de TV weer aan te kunnen krijgen. 

Hoe kan ik dit probleem verhelpen. Ik lees in een andere topic dat je ook met de standby knop op de remote het lampje weer blauw kunt krijgen. Maar moet dat dan ook dagelijks? En waar zit die standby knop?

icon

Beste antwoord door TechRacing93 21 November 2022, 09:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @CMvanBaal

Dat het lampje rood brandt betekend dat de TV box in stand-by staat. Dat gebeurd automatisch als je een tijd geen interactie hebt met de Tv-Box (bv, kanaal of volume wijzigen) 

Je kan de Tv-Box uit standby halen door op de aan knop van de afstandbediening te drukken. 

Hopelijk lost dit je probleem op. 

Reputatie 1

Hi @CMvanBaal

Dat het lampje rood brandt betekend dat de TV box in stand-by staat. Dat gebeurd automatisch als je een tijd geen interactie hebt met de Tv-Box (bv, kanaal of volume wijzigen) 

Je kan de Tv-Box uit standby halen door op de aan knop van de afstandbediening te drukken. 

Hopelijk lost dit je probleem op. 

Bedankt voor je snelle reactie TechRacing93!. Maar welke knop op de afstandsbediening bedoel je dan: de knop met TV (links) of de rode knop met TV BOX (rechts)?

Als ik namelijk de knop TV (links) gebruik dan krijg ik geen beeld op de TV en moet ik telkens weer een powerflip doen….. 

Reputatie 6
Badge +3

Bedankt voor je snelle reactie TechRacing93!. Maar welke knop op de afstandsbediening bedoel je dan: de knop met TV (links) of de rode knop met TV BOX (rechts)?

Als ik namelijk de knop TV (links) gebruik dan krijg ik geen beeld op de TV en moet ik telkens weer een powerflip doen….. 

 

De grote magenta knop met Tv-Box. 

 

Reputatie 1

Bedankt voor je snelle reactie TechRacing93!. Maar welke knop op de afstandsbediening bedoel je dan: de knop met TV (links) of de rode knop met TV BOX (rechts)?

Als ik namelijk de knop TV (links) gebruik dan krijg ik geen beeld op de TV en moet ik telkens weer een powerflip doen….. 

 

De grote magenta knop met Tv-Box. 

 

Bedankt! Ik ga het uitproberen!!

Reputatie 1

TechRasing93 bedankt voor je hulp…...het werkt!!

Reageer