Beantwoord

blokjes beeld breda

  • 27 September 2019
  • 2 reacties
  • 286 Bekeken

Beste, we hebben alleen maar blokjes in beeld en kunnen geen tv meer kijken. Ik heb alles al geprobeerd. Hoe kunnen we het oplossen?
icon

Beste antwoord door Sander 28 September 2019, 18:06

Bekijk origineel

2 reacties

Beste Sander,

veel dank. Het zou fijn zijn als de klantenservice dit ook weet, die plannen een afspraak in over een maand (ja een maand) met een monteur. Daarnaast is dit al een paar maanden aan de gang en wordt het steeds erger.

Als ik on demand of via gemist kijk, lijkt het nog erger. Ik kan zelfs opgenomen programma's niet bekijken. Je ziet nog niet of je naar Chantal Janzen of Wendy van Dijk kijkt. Via TV Anywhere lukt wel maar dat kan niet de bedoeling zijn. Ik ga de klantenservice weer bellen en aangeven dat hier toch echt hele andere dingen worden aangegeven en dat dit gecompenseerd moet worden.

Dank, Astrid
Reputatie 7
Hi @tijbosch,

Op dit moment is er een TV issue in Breda, we werken hard om het op te lossen voor iedereen. Ik heb nog twee tips voor je. Doorgaans is het beeld veel beter als je via On Demand (Uitzending of Begin Gemist) een programma selecteert. Ook kun je probleemloos live TV-kijken via TV Anywhere op je mobiel, tablet of PC/Laptop: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/tv-anywhere-gebruiken/. Fijn weekend voor nu!

Reageer