Cadeautje voor alle sport/Ajaxliefhebbers: kijk Ziggo Sport Select gratis!


Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
Ben jij ook benieuwd hoe Ajax het ervanaf gaat brengen tegen Sturm Graz op 25 juli en 1 augustus in de Champions League? Dan heb ik goed nieuws voor jou! Wij trakteren al onze TV-klanten op een leuk cadeautje. Ziggo Sport Select (kanaal 160) is op allebei de dagen gratis beschikbaar in ons basispakket.

Kijk de hele dag naar Ziggo Sport Select
Op 25 juli en 1 augustus is Ziggo Sport Select de hele dag te bekijken. We bieden dit kanaal dus niet alleen aan voor de wedstrijden van Ajax die 's avonds plaatsvinden, maar laten jou ook genieten van alle andere sportwedstrijden!

Hoe meld ik me aan voor deze zender?
We willen je het zo makkelijk mogelijk maken. Daarom zorgen we ervoor dat dit kanaal automatisch in jouw zenderlijst op kanaal 160 op jouw TV Box verschijnt, zonder dat jij daar iets voor hoeft te doen. Mocht je toch de zender niet kunnen vinden, voer dan een simpele reset uit op jouw TV Box.

Wat gebeurt er met de zender na de wedstrijden?
Op 2 augustus zal de zender ook weer vanzelf verdwijnen. Stel, je hebt geen genoeg kunnen krijgen van deze sportieve zender: maak je geen zorgen! Je kunt je via jouw T-Mobile Thuis TV-abonnement aanmelden voor het premiumpakket Ziggo Sport Totaal, zodat je unlimited kunt genieten van deze zender.

Heb je nog vragen over deze actie? Of wil je gewoon jouw enthousiasme over de wedstrijden delen? Lucht dan je hart in dit topic!


15 reacties

Reputatie 7
1-0 #markmywords
Reputatie 4
Leuke actie, ik ga zeker kijken 🙂
Ik zou maar niet kijken, wordt weer huilen net als vorig jaar
Hoe kijk je deze wedstrijd morgen via de T-Mobile TV app?
Reputatie 7
Op kanaal 160, @Vergelijking. De zender zou vanaf vandaag (25-7) beschikbaar moeten zijn via jouw TV Box.

Laat je weten of het is gelukt? Ennnn, wat is jouw voorspelling? 😉
Hoi Sander, bedankt voor je antwoord alleen heb ik mijn vraag niet goed gesteld denk ik...
Het gaat er om op welke kanaal ik de wedstrijd op mijn mobiele telefoon via de T-Mobiel TV app kan kijken?
Reputatie 7
Hi Vergelijking,

Sorry voor de onduidelijkheid! De zender waarop de wedstrijd te zien is, wordt beschikbaar gesteld via de TV Box. Deze zal dus niet via de TV Anywhere App te bekijken zijn. Veel plezier met het kijken van de wedstrijd!
Hoi Sterre, klopt wat je zegt helaas... Het beste antwoord was geweest dat je gewoon gratis via de Ziggo Sport app kan kijken 🙂
En ik werk niet voor Ziggo 😉
Heb wel drie abonnementen bij T-Mobile 🙂
Gefeliciteerd Ajaxieden! Beter dan ik verwacht had.
En Sterre lijkt wel de keeper van Sturm Graz. Wat een blunder! Dus iedereen kon gratis kijken of je nu een abonnement bij tmobile hebt of niet
Maar goed, iedereen maakt wel eens een foutje.
Reputatie 7
Ik zou maar niet kijken, wordt weer huilen net als vorig jaar

Ik zat er één doelpunt naast, maar deze voorspelling miste pas echt doel! 😉

Bedankt voor je reacties Hakuin, ik kan deze altijd wel waarderen, maar wel eerlijk blijven: niemand heeft hier geblunderd. 🤝
Blunder is wat overdreven. Nou ja bij die keeper was het echt een blunder en dan had je de uitslag nog goed gehad ook.
Cadeautje van Ziggo.

Het duel tussen Sturm Graz en Ajax is woensdag weer gratis te bekijken bij tmobile en als je geen tmobile hebt dan kan je het eveneens gratis bekijken.

Het duel begint om 20.30 uur en is voor klanten van Ziggo live te zien op Ziggo Sport, kanaal 14. Bij andere providers is Ziggo Sport Select eenmalig gratis beschikbaar. Ziggo (kanaal 14), KPN (239/233), Telfort (239/233), XS4ALL (239/233), OnsBrabantnet (160), Solcon (160), Canal Digital (33), Delta (631), Caiway (311/999), Kabeltex (301), TELE2 (111), SKV (581), Kabelnoord (90), T-Mobile (160), Cambrium (660), Fiber (160), Pling (410), SKP (254), Trined (271), Youfone (420), Joyne (42), Breedband Helmond (265) en Online.nl (120).
Online is het te bekijken met de ziggo app go.
Reputatie 7
Badge +1
https://www.totaaltv.nl/nieuws/champions-league-tweeluik-ajax-standard-luik-voor-iedereen-op-ziggo-sport/

Ga er gemakshalve van uit dat T-Mobile Ziggo sport select op deze data weer open stelt
Reputatie 7
Badge
@BeMu, ja dat klopt. Het kanaal zal dan weer opengesteld worden!

Reageer