Beantwoord

Canvas ondersteunt opnemen niet

  • 3 March 2022
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

We kunnen sinds deze week in de cloud opnemen. Bij Canvas krijgen de melding dat opnemen niet wordt ondersteund!? Klopt dit? En zo ja, zijn er meer zenders waarvoor dat geldt?

icon

Beste antwoord door TMTV 3 March 2022, 20:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Museo Rosenbach,

Dat klopt. In het zenderoverzicht kun je aan het cloud-icoontje zien welke zenders je kunt opnemen. Naast de Belgische is opnemen niet mogelijk voor onder andere de Duitse zenders, regionale en lokale omroepen en sommige zenders uit extra pakketten.

Dank!!

Ik had het ondertussen al uitgevonden ;-)

Geen van de zenders mis ik, behalve Canvas. Jammer

Het niet op kunnen nemen is voor mij reden om abo Tmobile binnenkort op te zeggen. Gaat dat nog veranderen (verbeteren) of wordt t echt einde verhaal ?

Reputatie 6

Wat ontzettend jammer om te horen @floris45! Het is niet zo dat wij dit niet aan wíllen bieden, het heeft ermee te maken dat de zenders zelf al dan niet een licentie afgeven om dit toe te staan voor een provider. Dit heeft vooral te maken met rechten voor programma's. Uiteraard zijn wij altijd aan het ontwikkelen en aan het verbeteren. Mocht het mogelijk worden om voor deze zender op te nemen, dan zul je dat terugzien op de zenderlijst!