Beantwoord

casten naar chromecast fout melding


Reputatie 1
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Krijg sinds vanmorgen niet meer gecast naar tv. Elke keer sorry er is een probleem probeer later. Tv werkt wel op telefoon maar zodra ik wil casten naar vhromecasy gaat het fout . Eerder geen probleem app opnieuw geïnstalleerd ook cache etc schoongemaakt niks helpt helaas.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 June 2021, 11:54

Bekijk origineel

63 reacties

Reputatie 1

Lisa! Het lukt!! Iets heeft gewerkt, ik probeerde het net en het werkt! 🎉 Dankjewel aan jou en het it team 🎉🎉🎉

Reputatie 7

Hi @Heshley, je bent een topper - dankjewel voor de moeite! 😁 Dit is zeker voldoende informatie en zojuist heb ik dan ook alles doorgezet naar onze technische dienst. Je hebt hier net ook een bevestiging van gekregen per mail. Ik houd het onderzoek goed in de gaten, zodat ik alle updates met je kan delen. Hopelijk kan ik je snel goed nieuws brengen. 

Reputatie 7
Badge

@Dbchef er is een verstoring geweest. Deze is vanmorgen opgelost. Is het probleem bij jou nu ook opgelost?

Reputatie 7

Hi @Heshley, super fijn dat je dit nog kon aanvullen! Al deze informatie, inclusief jouw laatste bericht, heb ik verder doorgezet naar mijn collega's en ik hoor het van ze als ze een nieuwe update hebben. Ik blijf dagelijks voor je checken of de oplossnig al gereed is. Hopelijk kan ik je snel meer vertellen. 

Reputatie 2

Tot op heden werkt het goed geen problemen meer met casten hopen dat het zo blijft.

Reputatie 1

Goed om te horen, Boris. Dank je wel. Ik ben momenteel op vakantie, maar zal het thuis weer testen. Bedankt voor de update. 

Reputatie 1

Het casten lukt weer. Ik heb gemerkt dat er iets verandert was, een reset of nieuwe versie software.. ik weet het niet maar het werkt in ieder geval. Wellicht kun je dat nog even communiceren. Voor de rest bedankt!

Reputatie 1

Ok werkt  nu ook hier.

Reputatie 7

Yay, wat een top nieuws @Heshley! 😁 Heel fijn om te lezen. Dankjewel voor het aangeven en veel kijk-plezier! 

Reputatie 7

Hoi @Brt69 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling en de gegevens! Ik heb meteen gevraagd aan onze technische specialisten om dit probleem voor je te onderzoeken. We gaan voor je aan de slag. Mocht er een update zijn, dan houd ik je graag op de hoogte. Ook voor vragen, zit de Community voor je klaar. We houden contact!

Reputatie 2

Vanavond werkt het weer niet heel even wel op RTLZ maar andere zenders niet

Reputatie 7

Hi @Torilini, wat exact de boosdoener is geweest dat zal een mysterie blijven! Ik heb hier geen concreet antwoord op, excuses. Het belangrijkste is in ieder geval dat het weer werkt en dat je weer zonder problemen kunt casten. 

Reputatie 1

Firmwareversie van Cast: 1.56.292394 (2x)

Firmwareversie van Cast: 1.36.159268 (1x)

 

Aub 

 

Reputatie 7

Hi @Heshley, ik wil je graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Mijn collega’s willen alleen nog weten welke TV Anywhere App versie je gebruikt. Kun je dit nog aangeven? Dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dizzid, het lijkt er inderdaad sterk op dat de hoge ping en trage download in de avonduren ook bij jou optreedt. Sorry daarvoor en dat hierdoor TV kijken al een maand lang zeer beperkt is!

We hopen zeer snel met een update te komen, maar ik kan daarin geen garanties bieden, we zijn afhankelijk van de resultaten van het onderzoek. Wat ik natuurlijk wel kan doen, is jou toevoegen aan het bestaande onderzoek zodat ook jouw testresultaten meegenomen worden. Bedankt dat je die in het andere topic geplaatst hebt!

Reputatie 2

Telefoons

Motorola Moto G4

One plus 6

Samsung Galaxy S9

Tv's

Panasonic en een Philips

Het probleem komt nu alleen voor bij het casten van zender Veronica?

Kan de app niet downloaden?

 

Reputatie 2

 

Reputatie 2

 

Reputatie 2

Beste Boris

Is er al iets bekend?

We blijven problemen ondervinden met het casten van Veronica?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Brt69,

Dank voor deze informatie en fijn om te horen dat je voor nu geen problemen meer ervaart! Aangezien het nu wel goed werkt was ik benieuwd of je ten tijde van de problemen met de TV Anywhere app ook andere apps hebt geprobeerd zoals Youtube, Deezer, Spotify of een andere app die je kan casten?

Ik hoop in ieder geval dat de goede trend zich door blijft zetten. :pray:

Reputatie 7

Hoi @Brt69 ,

Ik heb direct voor je nagevraagd wat de status van het onderzoek is. De technische dienst heeft mij gevraagd om de laatste stap van de vragenlijst nog bij je langs te gaan. Als die binnen is, kunnen we direct nieuwe stappen nemen. Het gaat hierbij om de volgende stap: 

  • Vanuit onze technische dienst wordt ook gevraagd om de volgende app te downloaden: DRM Info (link is klikbaar) en het resultaat van het programma met ons te delen via een screenshot. Dit laat ons zien of er geen blokkade is via de telefoon

Ik wil je graag vragen deze stap nog uit te voeren en het resultaat met ons te delen. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite. 

 

Reputatie 7

Hi @Heshley, ik wil je graag laten weten dat mijn collega's nog druk bezig zijn met het onderzoek! Merci voor jouw geduld tot nu toe. Ik heb twee aanvullende vragen doorgekregen die ik graag naar je doorzet. Kun je ook met een andere telefoon testen of het casten daar wel mee werkt? Ook hebben ze gevraagd of je de cache op jouw telefoon kunt legen. Kun je daarmee uit de voeten? Hier lees je hoe je de cache kunt legen. Dankjewel! 

Reputatie 1

Hai Lisa, dankjewel voor je reactie. Daar gaan we :)

- allemaal op hetzelfde wifi netwerk. Met andere afspeel apps geen problemen met casten

- huawei mate 20

-android 12.0.0. 142 alles is up to date

-van alles de stekker eruit getrokken, nog steeds hetzelfde probleem

- naar een tv met chromecast in de hdmipoort, geen smart tv

-Philips tv, heel oud :) Chromecast is 5 a 6 jaar oud

-dit zie ik staan in Google home: Firmwareversie van systeem: 275994

Firmwareversie van Cast: 1.56.275994

-Paar weken, 2 maanden ong, hiervoor deed alles het prima. 

​​​​​​Ik hoop dat je genoeg hebt aan deze info en dat je me verder kunt helpen. Alvast bedankt!! 

 

 

Reputatie 2

Andere app's doen het wel gewoon .

Het gaat gewoonlijk een aantal dagen goed en dan is er op een avond dat het niet werkt. 

Som kan ik dan ook niet op een mobiel kijken stopt dan regelmatig .

 Verder is de internet verbinding wel goed .

 

Reputatie 1

Ik heb momenteel hetzelfde.. Foutmelding "er is geen content om af te spelen".

twee verschillende telefoons geprobeerd. Andere apps werken wel. 

En alweer verholpen 👍

Reageer