Beantwoord

chromecast werkt niet via app

  • 22 October 2022
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

Ik kan al enkele dagen via de app niet casten naar mijn tv, hiervoor werkte hij gewoon altijd.

icon

Beste antwoord door Danny74 24 October 2022, 08:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Danny74, hartstikke goed dat je dit aangeeft! De afgelopen dagen was dit issue ook bekend bij ons TV-team en de technische dienst. Inmiddels hebben zij aangegeven dat dit opgelost zou moeten zijn. Aangezien je nog aangeeft dat het bij jou niet werkt, ga ik hier graag voor je achteraan. Excuses voor het ongemak. Kun je het onderstaande rijtje voor mij aanvullen? Dan klop ik met deze informatie opnieuw aan bij onze technische dienst:

  • Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk? 
  • Met welk apparaat probeer je te casten? 
  • Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat? 
  • Heb je de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom.
  • Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie?
  • Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

Dankjewel voor de moeite, ik ga er alles aan doen dat dit ook bij jou weer gaat werken! ❤

Mijn mobiel draait op Android versie 12, zowel telefoon als de chromecast gereset. Ze zitten allen op dezelfde wifi-netwerk. Merk tv is Philips, 

Update:

Net geprobeerd, het werkt weer.

 

Reputatie 7

Wat een top nieuws @Danny74! Dankjewel voor het checken. Heel veel kijk-plezier en laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt. De Community helpt je graag! 

Reageer