Beantwoord

CI Module TV

  • 28 January 2018
  • 6 reacties
  • 7924 Bekeken

is er een ci module van t-mobile thuis tv


vriendelijke groet,

peter
icon

Beste antwoord door Sander 1 June 2018, 09:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Dag Kappie73,

nee die is er niet .
Waarom is die er niet bij T mobile thuis? En wat is hiervoor het alternatief?
Reputatie 7
Hoi kbabel,

Dat vind ik een hele goede vraag! Voor iedere TV heb je een TV Box van ons nodig om live TV te kunnen kijken. Je krijgt er standaard eentje gratis van ons in je TV abonnement. Om nou toch live TV op je televisie te kunnen kijken, zonder TV Box kun je gebruik maken van onze TV Anywhere app en deze streamen naar jouw televisie door middel van Apple TV of een Chromecast.

Nu je het zegt, er komt deze maand (juni 2018) nog een grote verandering aan voor wat betreft Apple TV. Er komt hier een app in Apple TV met ons TV Anywhere aanbod. Je hoeft hier dus niet meer je telefoon of tablet voor te gebruiken, maar het gaat direct via de Apple TV.

Al met al zijn er best wat alternatieven voor de TV Box! 😃
Ondersteunen jullie nu in 2019 inmiddels de CI module wel?
Extra kastje en twee afstandsbedieningen is hier een no-go. Gehannes via een Apple TV is ook geen optie.
Reputatie 7
Hallo @AlPon,

Nee, en eerlijk gezegt verwacht ik ook niet dat die gaan komen. voor zover ik weet zijn de kabel bedrijven de enige die ci modules ondersteunen echter heb ke dan dus geen keuze in provider.
Hallo @Hidden.nld , ik zie dat de meeste idd geen CI+ module ondersteunen met glasvezel. https://www.jonaz.nl/tv/ echter wel. dat heeft dan toch de voorkeur.

Reageer