Beantwoord

CI module, tvbox

  • 22 November 2020
  • 4 reacties
  • 2593 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Toch wel jammer dat er geen manier is om van de CI module te gebruiken van een moderne tv. Dat je gebonden bent aan extra kastje van T-mobile. Zou het niet ideaal zijn als een CI module in combie met de netwerkinterface je de zenders zou kunnen inscannen op TV. Dit zou toch technisch mogelijk moeten zijn anno 2020.

icon

Beste antwoord door TechRacing93 22 November 2020, 11:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Xetec ,

CI modules zijn niet geschikt voor het type tv dat T-Mobile bied, IPTV. Het zou zeker handig zijn maar helaas gaat het niet. 

https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/ci-module

 

Reputatie 2

Volgens mij gaat t-mobile tv tegenwoordig via internet en niet apart iptv Ik hoef in de router alleen maar de internet connectie aan te geven namelijk (vid 300) Dit was voor iptv 640 maar dat is niet meer nodig.

Dus ik zou niet weten waarom je niet via netwerkkabel/CI tv zou binnen kunnen halen. 

Ik snap dat dit nu nog niet kan maar dit moet toch technisch te realiseren zijn. Veel mensen willen dat kastje kwijt zoals ik het hier en daar lees. 

Reputatie 2

Een CI module  in een TV werkt alleen in combinatie met DVB-T, DVB-C en DVB-S. Dat is respectievelijk Digitenne, kabel- en satelliet TV. Voor TV via het internet, zoals T-mobile levert kan en zal dit nooit werken. 

Reputatie 7

Hoi @Xetec ,

Met de informatie die @TechRacing93 en @Schraper hebben gegeven, kan inderdaad het antwoord worden geformuleerd. Ik had je graag willen verblijden met goed nieuws, maar een CI module zit er niet in.

Mocht je onverhoopt in de toekomst ergens tegenaan lopen, schroom niet. De Community zit voor je klaar! 

Reageer