Vraag

cloud afspelen hapert

• 4 October 2021
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Cloud opnamen spelen niet goed af. Bij opnamen kijken via de tv box blijven het beeld en geluid steeds hangen. Het beeld verspringt en het geluid hapert. Idem bij kijken via de laptop. Bij sommige opnamen is het erger dan bij andere (kopen zonder kijken gaat meestal goed, swanenburg -serie-  niet). Het is echt mega irritant! Op de app in de iphone spelen de opnamen van sommige series helemaal niet af. 
We hebben na contact met de klantenservice de tv box al gereset, maar dat helpt niet. Op de telefoon staat de laatste versie van ios en heb daar ook de tv anywhere app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar veel opnamen doen het nog steeds niet. 
Hoe kan dit worden opgelost? 

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi @RB mobile, heel goed dat je dit hier laat weten! Jij hoort zonder problemen van Cloud Opnemen te genieten, dus ik help je hier graag bij. Ik wilde zojuist al je verbinding onder de loep nemen, maar ik kan geen abonnement vinden aan de hand van het genoemde e-mailadres. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag om dit zo snel mogelijk te verhelpen. 

Super dat je al aangeeft welke stappen er al zijn geprobeerd, al had ik natuurlijk gehoopt dat dit had geholpen. Graag wil ik voor de zekerheid ook checken hoe het zit met de opname capaciteit van Cloud Opnemen. Kun jij het volgende voor mij checken en hier terugkoppelen?

1. Ga naar het menu van de TV Box > Account
  2. Mijn opname > Cloud Opnemen
  3. Onderin de pagina in het balkje zie je:
    • Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
    • Geplande opnames (Blauwe kleur)
    • Beschikbaar (Witte kleur)

Als je bovenstaande informatie met mij kan delen, dan ga ik hier met mijn collega's van de technische dienst dieper induiken. Dankjewel alvast! 💪

Hoi Lisa,

bedankt voor je reactie en fijn dat je dit oppakt! Ik stuur je een privebericht met de gevraagde gegevens. Wat betreft de capaciteit van de cloud:

Verbruikt: 139,4

Gepland: 3,9

Beschikbaar: 56,7

Ik hoor graag hoe dit verder wordt aangepakt. Hopelijk kan het snel worden opgelost. 

Reputatie 2

Hoi Lisa, 

Hier hetzelfde probleem. Cloudopnames haperen geluid valt weg en beeld verspringt. Bij mij veelal de opnames van Net5, maar dat kan ook toeval zijn. Tv-box(en) al gereset zonder resultaat. Verder ook het probleem dat sommige opnames niet terug te kijken zijn via de app op de iphone.

Ik dacht dat er al een topic was over dit onderwerp maar kon dit niet zo snel terugvinden….

Reputatie 6
Badge +2

Hi @RB mobile, nogmaals merci dat je zo snel ook je gegevens hebt doorgezet in een privébericht! Goed om te zien dat het probleem niet in de opname capaciteit zit. Momenteel heeft jouw issue de volle aandacht en is dit in onderzoek door het onderzoeksteam. Ik hoop je na het weekend meer te kunnen vertellen en ga dit in ieder geval goed voor je in de gaten houden. Voor nu een heel mooi weekend! 😁

Hi @johnfeijen, super dat jij hier ook aanklopt! Dankjewel dat je gelijk al helder toelicht welke zender dit voornamelijk betreft. Zou jij mij ook een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan voeg ik jou ook heel graag toe aan het onderzoek, zodat hier hopelijk zo snel mogelijk een oplossing voor komt! 💪

Reputatie 6
Badge +2

Hi @johnfeijen, ook via deze weg: super dat je je gegevens hebt doorgezet! Het verzoek voor de technische dienst is ingediend en ik houd jullie beide verzoeken dan ook goed in de gaten. Zodra ik iets kan delen, dan laat ik dat hier weten. Mocht je tot die tijd nog vragen of aanvullingen hebben, laat die dan vooral weten! 😊

Reageer