Beantwoord

cloud afspelen hapert

  • 4 October 2021
  • 27 reacties
  • 348 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @johnfeijen, ook via deze weg: super dat je je gegevens hebt doorgezet! Het verzoek voor de technische dienst is ingediend en ik houd jullie beide verzoeken dan ook goed in de gaten. Zodra ik iets kan delen, dan laat ik dat hier weten. Mocht je tot die tijd nog vragen of aanvullingen hebben, laat die dan vooral weten! 😊

Reputatie 7
Badge +4

Hi @RB mobile, wat balen om te lezen dat de problemen weer om het hoekje zijn komen kijken! Ik wil heel graag een verzoek indienen voor de technische dienst, maar eerst wil ik je vragen om een powerflip uit te voeren. Ik zie namelijk dat het modem al meer dan 100 dagen aan staat, dus wie weet zorgt dit ervoor dat deze problemen verdwijnen:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Als je hier een seintje wilt geven zodra je dit hebt uitgevoerd, dan kan ik verder voor je aan de slag als blijkt dat dit niet de oplossing was. Thanks alvast! 💪

Reageer