Beantwoord

cloud afspelen hapert

  • 4 October 2021
  • 27 reacties
  • 465 Bekeken

Cloud opnamen spelen niet goed af. Bij opnamen kijken via de tv box blijven het beeld en geluid steeds hangen. Het beeld verspringt en het geluid hapert. Idem bij kijken via de laptop. Bij sommige opnamen is het erger dan bij andere (kopen zonder kijken gaat meestal goed, swanenburg -serie-  niet). Het is echt mega irritant! Op de app in de iphone spelen de opnamen van sommige series helemaal niet af. 
We hebben na contact met de klantenservice de tv box al gereset, maar dat helpt niet. Op de telefoon staat de laatste versie van ios en heb daar ook de tv anywhere app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar veel opnamen doen het nog steeds niet. 
Hoe kan dit worden opgelost? 

icon

Beste antwoord door Lisa 5 October 2021, 11:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

27 reacties

Reputatie 7

Hi @IJmuiden, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek nog in volle gang is! Ik verwacht dat ik je na het weekend meer kan vertellen. Weet dat ik dit goed in de gaten blijf houden. Voor nu alvast een heel mooi weekend en ik spreek je snel weer! 

Reputatie 7

Hi @IJmuiden, ik wil je graag laten weten dat de onze technische dienst het issue jammer genoeg niet heeft kunnen reproduceren! Dit komt omdat de opname die jij onlangs als voorbeeld aangaf, verwijderd is. Mijn collega's kunnen geen onderzoek doen naar verwijderde Cloud Opnames. Ervaar jij dit issue ook nog bij andere opnames? Zo ja, wil je hier dan weer de zender en het programma delen inclusief de datum/tjidstip en deze laten staan? Dan geef ik hiervan een seintje aan mijn collega's. Voor nu alvast een heel mooi weekend! 😊