Beantwoord

Cloud opname melding Foutcode 132224

  • 7 January 2020
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Ik werk dit moment mee met het testpanel en als ik een programma wil opnemen krijg ik de melding  foutcode 132224. Toevoegen van de opname mislukt, probeer het later nog eens.

Dit bij meerde programma’s geprobeerd, de melding blijft het zelfde

icon

Beste antwoord door TAVL 7 January 2020, 17:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Brandbiertje,

Voor de test is een speciaal communitygedeelte ingericht. Daar leest het team mee dat jou kan helpen. Daar kun je jouw bevinding het beste posten en wordt je het snelste geholpen. Andere optie is om te bellen met het speciale telefoonnummer dat je bij de start van de test in de welkomstmail hebt gehad.

Reputatie 3

Ik werk dit moment mee met het testpanel en als ik een programma wil opnemen krijg ik de melding  foutcode 132224. Toevoegen van de opname mislukt, probeer het later nog eens.

Dit bij meerde programma’s geprobeerd, de melding blijft het zelfde

Ik heb ook deze storing. nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's weg. Hoop dat dit tijdelijk is.

Reputatie 7

Hi @Rien.1945, heel goed dat je het meldt! Dit issue is gisteravond ook opgemerkt door onze technische dienst en er wordt dan ook aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Het betreft het verwijderen van een bestaande opname en het maken van een nieuwe opname. Excuses voor het ongemak. We houden je op de hoogte in het onderstaande topic:

 

Reageer