Beantwoord

Cloud-opnames Animal Planet werken niet

  • 4 January 2022
  • 29 reacties
  • 219 Bekeken

Reputatie 2

Sinds ongeveer 27 december zijn er problemen met Cloud-opnames van Animal Planet.

De geplande opnames worden opgenomen en staan onder 'Cloud opnemen'. Ook de info over de afleveringen wordt getoond.

Bij het openen van een opname verschijnt de naam van het opgenomen programma en de voortgangsbalk verschijnt onderin met de starttijd (00:00:00) en de totaaltijd. Het scherm blijft echter zwart en vooruit spoelen werkt niet. Kortom de opname wordt niet afgespeeld.

Dit probleem doet zich tot op heden voor bij alle opnames van Animal Planet. Dit is balen omdat ik nu veel opgenomen afleveringen niet kan terugkijken.

Is hier een oplossing voor?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Elwin. 

icon

Beste antwoord door Lisa 6 January 2022, 12:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 2

Goedemorgen @Lisa ,

De opnames van Animalplanet van zowel gisteren als vandaag kunnen worden gestart zoals normaal. Het probleem lijkt te zijn opgelost.

Ik hou het de komende tijd in de gaten.

 

Bedankt voor jouw tijd en de prettige communicatie. 

 

Groet Elwin 

Reputatie 7

Hi @elwin68 ,

Dank voor je update! Mocht het onverhoopt toch de kop opsteken, laat het vooral weten. Voor nu alvast heel veel kijkplezier! 

Reputatie 7

Hi @elwin68, wat ontzettend fijn om te lezen! 😁 Super dat je het goed in de gaten houdt en heel graag gedaan. Jij ook erg bedankt voor jouw geduld van de afgelopen tijd. Zojuist heb ik dan ook de vergoeding voor je in orde gemaakt. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik heb gekozen om twee maanden de kosten te vergoeden van Cloud Opnemen, omdat dit issue eind december begon. Maak er een mooie dag van! 

Reputatie 2

Hi @Lisa 

Gelukkig werkt alles weer, dat is het belangrijkste. Bedankt voor de vergoeding.

 

Groet Elwin