Beantwoord

Cloud-opnames Animal Planet werken niet

  • 4 January 2022
  • 29 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 2

Sinds ongeveer 27 december zijn er problemen met Cloud-opnames van Animal Planet.

De geplande opnames worden opgenomen en staan onder 'Cloud opnemen'. Ook de info over de afleveringen wordt getoond.

Bij het openen van een opname verschijnt de naam van het opgenomen programma en de voortgangsbalk verschijnt onderin met de starttijd (00:00:00) en de totaaltijd. Het scherm blijft echter zwart en vooruit spoelen werkt niet. Kortom de opname wordt niet afgespeeld.

Dit probleem doet zich tot op heden voor bij alle opnames van Animal Planet. Dit is balen omdat ik nu veel opgenomen afleveringen niet kan terugkijken.

Is hier een oplossing voor?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Elwin. 

icon

Beste antwoord door Lisa 6 January 2022, 12:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 2

Hi @Lisa 

Gelukkig werkt alles weer, dat is het belangrijkste. Bedankt voor de vergoeding.

 

Groet Elwin

Reputatie 7
Badge +4

Hi @elwin68, wat ontzettend fijn om te lezen! 😁 Super dat je het goed in de gaten houdt en heel graag gedaan. Jij ook erg bedankt voor jouw geduld van de afgelopen tijd. Zojuist heb ik dan ook de vergoeding voor je in orde gemaakt. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik heb gekozen om twee maanden de kosten te vergoeden van Cloud Opnemen, omdat dit issue eind december begon. Maak er een mooie dag van! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @elwin68 ,

Dank voor je update! Mocht het onverhoopt toch de kop opsteken, laat het vooral weten. Voor nu alvast heel veel kijkplezier! 

Reputatie 2

Goedemorgen @Lisa ,

De opnames van Animalplanet van zowel gisteren als vandaag kunnen worden gestart zoals normaal. Het probleem lijkt te zijn opgelost.

Ik hou het de komende tijd in de gaten.

 

Bedankt voor jouw tijd en de prettige communicatie. 

 

Groet Elwin 

Reputatie 7
Badge +4

Helemaal super, dankjewel @elwin68! Fingers crossed! 

Reputatie 2

Hi @Lisa

Bedankt voor de update. Het zou mooi zijn als het is opgelost, ik ga het vanavond en morgen testen. 

 

Groet, 

Elwin 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @elwin68, ik heb goed nieuws! Vanochtend heb ik doorgekregen dat dit issue zou moeten zijn opgelost. Kan je aangeven of dit ook voor jou geldt? Dat zou een super mooi begin zijn van het weekend! 🎈

Reputatie 7
Badge +4

Hi @elwin68, zoals ik onlangs bij je aangaf heb ik mijn collega's van de IT-afdeling gevraagd om een concrete update! Het issue is nog volop in onderzoek en er kon dan ook nog niks concreets met mij gedeeld worden door mijn collega's. Toevallig zie ik in een update van vandaag dat er bijna een tijdelijke workaround is ontwikkeld, die ervoor zou moeten zorgen dat dit probleem wordt opgelost. Ik hoop deze snel aan jou mee te kunnen geven! ☘️

Reputatie 2

Hi @Lisa

Bedankt voor de update. Ik hoop dat ze snel een oplossing voor het probleem hebben. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @elwin68, ik wil je graag laten weten dat ik vrijdag bij een tv meeting ga vragen om een concrete status update voor de problemen met Animal Planet! Ik hoop je dan te kunnen voorzien van een terugkoppeling. 

Reputatie 2

Hoi @Lisa

Bedankt voor het melden. Ik wacht jouw reactie af.

Groet Elwin

Reputatie 7
Badge +4

Hi @elwin68, ik wil je heel graag laten weten dat de IT-afdeling nog druk bezig is om hier een structurele oplosing voor te vinden! Ik had gehoopt dat dit issue bij jou uit zichzelf was verdwenen, maar goed dat jij je weer meldt. Ik blijf je dan ook op de hoogte houden van de status. We willen dit echt definitief oplossen! 

Reputatie 2

Hoi @Lisa

Helaas is hetzelfde probleem sinds gisteren weer aanwezig op Animal Planet. Zowel gisteren als vandaag kan ik de Cloud-opnames niet direct bekijken, wel als ik ze eerst start via tv- anywhere. 

Ik hoop dat er een definitieve oplossing wordt gevonden.

 

Groet Elwin. 

Reputatie 7
Badge +4

Wat ontzettend fijn om te lezen @elwin68! Dit is een top begin van het weekend. Super dat je dit ook bij mij aankaart. Ik zie nog zelf nog geen nieuwe update op het onderzoek, dus ik heb zojuist aan mijn collega's laten weten dat het probleem bij je verholpen is. Helemaal top! Dankjewel voor jouw geduld van de afgelopen tijd. Ik hoop dat jij vanaf nu probleemloos kunt genieten. Als je nog andere vragen hebt, klop dan gerust weer aan. Voor nu een heel mooi weekend! 🎈

Reputatie 2

Hi @Lisa ,

Ik weet niet of er op afstand iets gewijzigd is maar de problemen met de cloud-opnames op Animal planet lijken opgelost te zijn.

Gisteravond viel het mij bij thuiskomst op dat de tv-ontvanger aan stond terwijl ik dit niet gedaan had. Er was geen enkele reactie op de afstandsbediening, ook het uitzetten van de tv-ontvanger niet. Ik heb de stroom toen van de tv-ontvanger gehaald en na 10 seconden weer aangesloten waardoor deze opnieuw opstarte. Er was weer reactie op de afstandsbediening.

Later op de avond heb ik een cloud-opname van Animal planet proberen terug te kijken en dit verliep direct goed. Ditzelfde heb ik vanmorgen ook geprobeerd met een nieuwe opname en dit werkte ook.

Het probleem lijkt dus opgelost.

Ik hou het de komende tijd in de gaten.

Een fijn weekend en bedank voor jouw tijd.

Groet Elwin.

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan! Dankjewel voor jouw begrip en geduld @elwin68! ❤

Reputatie 2

Hi @Lisa

Bedankt voor het doorgeven, wacht ik het nog even af.

 

Groet Elwin

Reputatie 7
Badge +4

Hi @elwin68, ik wil je graag laten weten dat mijn collega van de technische dienst dit door heeft gezet naar onze IT-afdeling! Het blijkt dus gecompliceerder te liggen en daarom is er nu een andere afdeling ingeschakeld om hierbij te helpen. Het kan dan ook iets langer duren voordat ik je van een nieuwe update voorzie, maar ik blijf dit checken voor je! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @elwin68, dankjewel dat je dit gelijk bent gaan testen! Wat rot om te lezen dat het probleem zich bij jou nog steeds voordoet. Ik heb mijn collega van de technische dienst dan ook gelijk op de hoogte gebracht van deze update. Ik hoop je snel te kunnen voorzien van een nieuwe update met een nieuwe oplossing! 

Reputatie 2

Hi @Lisa,

Er is vanmorgen een opname geweest op Animal Planet en heb het getest.

Helaas is er hetzelfde probleem bij het terugkijken. 

Groet,

Elwin 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @elwin68, ik heb goed nieuws! De issues op Animal Planet zijn inmiddels opgelost door mijn collega van de technische dienst. Klopt het dat jij ook weer zonder problemen de programma's van Animal Planet kunt opnemen en bekijken via Cloud Opnemen? Ik hoor het graag van je! 😁

Reputatie 7
Badge +4

Hi @elwin68, helemaal top! Ik heb dit er gelijk aan toegevoegd. Ik spreek je weer zodra ik een update terugzie. Alvast een heel mooi weekend! 

Reputatie 2

Hi Lisa, 

 

De volgende programma's:

- pitbulls and parolees

- animal cops houston

- cats and dogs

- cats from hell

 

Groet Elwin

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @elwin68! Ik heb nog één vraag voor je. Je gaf al in een eerder bericht aan dat dit probleem zich voordoet op alle opnames van Animal Planet. Zou je enkele programma's kunnen noemen? Dan kan ik dat aan het onderzoek toevoegen en komt de oplossing hopelijk nog sneller boven tafel. 

Reputatie 2

Hi Lisa, 

Bedankt voor je antwoord. Ik wacht het even af. 

Groet, 

Elwin