Beantwoord

Cloud-opnames RTL7 niet terug te kijken

  • 22 May 2022
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 2

Goedenavond, 

Wederom heb ik problemen met het terugkijken van Cloud-opnames, deze keer van RTL7. Ze niet te starten, via tv-anywhere verschijnt foutmelding 514999.

 

​​​Graag een permanente oplossing zodat het probleem niet meer voorkomt. 

Groet Elwin. 

icon

Beste antwoord door Lisa 23 May 2022, 17:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @elwin68 ,

Thanks voor je bericht en duidelijke signaal! Ik help je graag. Wat mij direct opvalt is dat je het probleem beschrijft als een probleem wat voor komt op de TV Anywhere app. Ervaar je het ook als je de opnames bekijkt via de TV Box? Ik ben erg benieuwd of opnieuw installeren van de app, mocht het alleen daar voor komen, helpt. Ik hoor het graag!

Reputatie 2

Hoi @Boris

Via de tv-box start de cloud-opname ook niet. Er verschijnt geen foutmelding, het draaiende wacht-symbool wordt alleen getoond.

Groet Elwin 

Reputatie 7

Hi @elwin68, merci voor de snelle terugkoppeling! Ik kan je gelukkig laten weten dat de technische dienst heel druk bezig is om hier een structurele oplossing voor te vinden. Excuses voor het ongemak. Het probleem is inmiddels opgespoord, dus ik hoop dat de oplossing snel aan het licht komt. Weet dat we er druk mee bezig zijn! 💪

Reputatie 7

Hi @elwin68, graag wil ik je laten weten dat ik heb doorgekregen dat dit issue is opgelost sinds dit weekend! Ik ben dan ook heel benieuwd of jij dit ook zo ervaart. Heb je toevallig afgelopen dagen iets opgenomen wat nu zonder problemen is terug te kijken? Ik ben heel benieuwd en hoor het graag!

Reputatie 2

Hoi @Lisa

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Toevallig heb ik de laatste dagen opgenomen op RTL7 en deze zijn terug te kijken. Ook de oudere opnames, die eerder niet terug te kijken waren, zijn nu terug te kijken.

 

Groet, 

Elwin. 

Reputatie 7

Hi @elwin68, super om te lezen! Dankjewel voor het doorgeven. Zojuist heb ik de kosten van Cloud Opnemen voor één maand aan je vergoed ter compensatie voor deze issues. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Maak er nog een mooie dag van!