cloud opnemen

  • 25 February 2023
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb gister de aria 610 tv box in gebruik genomen, ipv mijn oude box met een harde schijf. Ik kan echter niet opnemen via de cloud, ik krijg een melding dat ik geen abonnemen heb. Ik kan dat nergens activeren. Graag een oplossing hiervoor 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Peter Fokker,

Cloud-opnemen kun je aanzetten in My T-Mobile Thuis. Het kost 5 euro per maand, ongeacht het aantal TV-boxen.

Reputatie 1

 Beste @TMTV , dank je voor je antwoord. Ik lees dat ook overal., dat je het aan moet zetten. Maar die optie kom ik nergens tegen. Ook niet in my t-mobile thuis. Dus graag je hulp!

Reputatie 7
Badge +6

@Peter Fokker Als je op Menu drukt, welke van deze twee plaatjes krijg je dan te zien? Vaak moet eerst de TV-box worden omgeruild voordat de omzetting naar het nieuwe TV-platform (en dus cloudopnemen) mogelijk is.

 

Reputatie 1

Beste @tmtv , ik zie idd het linker plaatje.. maar ik zie ook bij “bestellingen” dat het vervangen van mijn tv box is afgerond.  De omruiling is dus uitgevoerd. Wat kan ik nu doen? Want de optie cloud opnemen heb ik nergens staan.  Alvast bedankt voor het meedenken 

Reputatie 7
Badge +6

@Peter Fokker Dan hoeft alleen het nieuwe TV-platform nog geactiveerd te worden. Een moderator kan dat regelen. Ze lezen mee en reageren vanzelf, misschien morgen al en anders na het weekend. Als dat geregeld is, kun je in My T-Mobile Thuis cloudopnemen aanzetten en er direct gebruikt van maken.

Reputatie 1

Dank je @TMTV , je hebt me gerustgesteld! Hopelijk pakt een moderator het snel op. Bedankt voor je reacties en een fijn weekend toegewenst!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Peter Fokker, goed dat je hierover een topic bent begonnen. Ik heb de aanvraag ingediend, dit kan tot twee weken duren. Na dat het nieuwe platform geactiveerd is, kun je cloudopnemen aan zetten bij je abonnementen in My T-Mobile Thuis. Ik wens je alvast veel kijkplezier!

Reputatie 1

Thanks voor je reactie, ppff 2 tot 3 weken … ik zal geduldig moeten zijn . Hopelijk is het eerder. Fijne dag verder!

Reageer