Beantwoord

Cloud opnemen aanvragen?

  • 20 October 2021
  • 8 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 3

Wanneer kan ik cloud opnemen aanvragen?

Ik heb nu een Entone box met harddisk. 

icon

Beste antwoord door Seccie 20 October 2021, 21:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @n.schaart 

Goede vraag! Ik verwacht dat je eerst overgezet dient te worden naar het “nieuwe” tv-platform. 
Een community moderator of de klantenservice kan dit proces voor je in gang zetten. 
Moderators lezen en reageren hier mee binnen de community.

Hier alvast wat extra informatie 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @n.schaart, Seccie heeft je al perfect op weg geholpen, ik heb er vrij weinig meer aan toe te voegen, maar wil je wel graag extra uitleg verschaffen met betrekking tot de migratie naar T-Mobile TV:

Om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je een Zyxel of Huawei modem te hebben én enkel Aria 610x TV Boxen. Omdat je nu een Entone Amulet 515 thuis hebt staan, zullen we die eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie.

Zodra de migratie dan afgerond is, kun je Cloud Opnemen toevoegen als extra functie in My T-Mobile Thuis. Cloud Opnemen kost € 5 per maand, ongeacht het aantal TV Boxen. Stel dat je over drie maanden bijvoorbeeld een extra TV Box wilt gebruiken, dan blijft het maandbedrag voor de Cloud € 5. 

Mocht je deze overstap wensen te maken, dan zet ik het graag vandaag nog voor je in gang! 😉

Reputatie 7
Badge +16

@n.schaart Mocht je de overstap nog willen maken, laat het me weten. Dan pak ik dit zo snel mogelijk voor je op!

Goedemiddag @n.schaart, Seccie heeft je al perfect op weg geholpen, ik heb er vrij weinig meer aan toe te voegen, maar wil je wel graag extra uitleg verschaffen met betrekking tot de migratie naar T-Mobile TV:

Om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je een Zyxel of Huawei modem te hebben én enkel Aria 610x TV Boxen. Omdat je nu een Entone Amulet 515 thuis hebt staan, zullen we die eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie.

Zodra de migratie dan afgerond is, kun je Cloud Opnemen toevoegen als extra functie in My T-Mobile Thuis. Cloud Opnemen kost € 5 per maand, ongeacht het aantal TV Boxen. Stel dat je over drie maanden bijvoorbeeld een extra TV Box wilt gebruiken, dan blijft het maandbedrag voor de Cloud € 5. 

Mocht je deze overstap wensen te maken, dan zet ik het graag vandaag nog voor je in gang! 😉

 

Hoi Jason, ik heb op zich dezelfde vraag. Je geeft aan dat de Entone box vervangen moet worden, maar blijkbaar ook het modem. Ik heb nu een Draytek modem. Gaat die vervanging ook via jullie als ik Cloud Opnemen aanvraag?

Reputatie 7
Badge +1

Eerlijk gezegd zou ik er niet zo happig op zijn om overgezet te worden naar het nieuwe platform, bij T-Mobile weten ze dat ik het beslist niet wil, op een aantal cruciale punten is het oude vele malen beter en dat betreft met name de beeldkwaliteit,  ook heeft het nieuwe platform veel problemen met zaken als terug kijken.

Wat ik me wel eens afvraag hoeveel van opgenomen programma's er werkelijk worden terug gekeken, naar eigen ervaring zal dat in de praktijk weinig zijn.

 

Reputatie 7

Hi @VWs2019, tof dat je je dit afvraagt! Tegenwoordig kan men ook worden overgezet naar het nieuwe platform met een Draytek modem. Echter merken wij dat dit niet altijd helemaal soepel loopt. Voor de zekerheid zou ik dan ook graag het Draytek modem ruilen voor een Zyxel. Dus het klopt helemaal dat wij dit voor jou kunnen regelen. Graag hoor ik ook of jij akkoord gaat met de punten die Jason ook al aanstipte. Als jij hier een volmondig akkoord op geeft, dan zet ik dit met liefde voor jou in werking! 🎈

@Lisa en @BeMu bedankt voor jullie reactie. Ik ga er nog over nadenken. Het komt inderdaad niet zo heel vaak voor dat ik iets wil opnemen, maar ik weet nu in ieder geval wat erbij komt kijken.

Reputatie 7
Badge +16

@VWs2019 Klasse! Mocht je een antwoord voor ons hebben, dan houd ik me zeer zeker aanbevolen om jouw overstap in werking te stellen! 😉👍