Beantwoord

Cloud opnemen Je aanvraag is in behandeling

  • 9 October 2020
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Hallo,

 

Sinds dinsdag hebben we TV en internet van T-mobile. Alles werkt naar behoren, super! Alleen hebben we ook bij het aanmelden gevraagd om "Cloud opnemen”, maar de status blijft op "Je aanvraag is in behandeling”. Gaat dit wel goed? We zouden graag z.s.m. programma's willen opnemen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Simon Brink

icon

Beste antwoord door Ginny 11 October 2020, 11:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hoi @Simon Brink, welkom op de Community en welkom bij de club! Ik heb direct jouw account bekeken en zie dat er iets mis is gegaan toen de monteur jouw pakket heeft willen activeren. Jouw pakket is actief, maar administratief is het pakket nog niet actief gemeld. Geen zorgen, dit is zo gepiept. Onze technische dienst kan dit voor jou in orde maken, zij zijn er morgen weer. Zodra dit gebeurd is, zal ook jouw Cloud opnemen actief worden. Hou morgen je abonnement in de gaten, je zult het in de loop van de dag zien veranderen! 

Reageer