Beantwoord

Cloud terugkijken

  • 11 December 2021
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Het is me helder dat cloud terugkijken van een aantal belangrijke zenders, vooral de belgische, nog steeds niet mogelijk is! Kabel rechten waren wel goed maar internet kijken niet. Die rechten zijn door T mobile (en veel andere providers ) niet aangekocht. Ik zou het persoonlijk prima vinden hier meer voor te betalen als het zou worden opgenomen in een of ander keuze pakket. Omdat er door T mobile nog altijd geen inzicht gegeven wordt naar de toekomst van deze mogelijkheid (zijn er onderhandelingen, is de wil aanwezig?) kap ik voorlopig met tv en start wel weer als het opnemen cloud er ongeveer het zelfde uit ziet als wat ooit via  andere overdragers wel kon. Spread. Laten we de druk een beetje opvoeren. Helaas hou ik niet van kijken naar sportende mensen dus ben vast een minderheid als docu minnende klant…..

icon

Beste antwoord door Lisa 13 December 2021, 12:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@ivonia

Het is me helder dat cloud terugkijken van een aantal belangrijke zenders, vooral de belgische, nog steeds niet mogelijk is!

Helemaal mee eens. Onbegrijpelijk dat Tmobile een dergelijk gebrek in het TV aanbod heeft.

Omdat er door T mobile nog altijd geen inzicht gegeven wordt naar de toekomst van deze mogelijkheid (zijn er onderhandelingen, is de wil aanwezig?) kap ik voorlopig met tv

Inderdaad de enige manier om je signaal duidelijk te maken, jammer dat het zo'n mager signaal is.

Zelf maak ik gebruik van een Ziggo standaard TV pakket met een Humax 5200 recorder die mij met iets meer moeite de mogelijkheid geeft om de “Belse” uitzendingen op te nemen en in kijktijd te verschuiven.

Je hebt gelijk, ook hier geen sport nodig maar lekker kijken op de zenders van onze zuiderburen naar Scandinavische thrillers zonder reclame of laat op de avond muziek docu's

Zou een dergelijke knulligheid komen doordat Tmobile in Den Haag resideert en dus voor veel aldaar werkenden België als een VER VAN MIJN BED show overkomt?
En de openheid of inzicht op de koers die Tmobile denkt te nemen …. Utopia ligt dichter bij dan België :joy:

Reputatie 7

Hi @ivonia en @yalerta, merci voor de melding! Ik had ook heel graag willen mededelen dat het binnenkort mogelijk is om Belgische zenders via Cloud Opnemen terug te kijken. Of en wanneer dit gebeurt dat is jammer genoeg nog onduidelijk. Ik heb vrijdag een tv meeting en zou dan met liefde voor jullie willen peilen of mijn collega's van het TV Team hier meer over kunnen vertellen. Hopelijk heb ik vrijdag of na het weekend een concreter antwoord voor jullie. Ik ga in ieder geval mijn best doen om door te geven dat hier erg behoefte aan is! 😊

 

Reputatie 7

Hi @ivonia en @yalerta, zoals beloofd zou ik er nog bij jullie op terugkomen! Zelf was ik vrijdag een dagje vrij en heeft één van mijn collega's de meeting overgenomen. Wegens een geringe bezetting kon deze vraag niet beantwoord worden. In de volgende meeting hoop ik dat hier een reactie op kan komen. Zelf ben ik enkele dagen vrij vanaf eind deze week, maar zodra ik hier meer over hoor dan laat ik dat aan jullie weten. Weet dus dat ik dit volledig op mijn radar heb staan om te checken! 

Reputatie 7

Hoihoi, ik hoop dat jullie van hele mooie feestdagen hebben genoten! Ik had gehoopt dat ik vandaag tijdens de tv meeting een update kon vergaren, maar één van mijn collega's die hierover gaat is nog steeds met verlof. Wanneer mijn collega terug is, dan leg ik dit weer voor en hoop ik jullie meer te kunnen vertellen. Merci voor jullie geduld en alvast een heel mooi 2022! ✨

Reputatie 7

Hi guys, het heeft even geduurd voordat ik een terugkoppeling kon geven! Mijn collega heeft dit verzoek intern doorgespeeld, zodat dit hopelijk weer mogelijk wordt over een tijdje. Als dit eraan gaat komen, dan horen jullie dat tegen die tijd zeker van ons.