Beantwoord

commerciële TV zenders geven geen beeld (25009)

  • 19 September 2022
  • 44 reacties
  • 1106 Bekeken

Reputatie 1

Zodra ik op een commerciële TV zender klik krijg ik deze melding:

Er is iets mis gegaan (25009)

De storing is nu al meer dan 30 minuten.

Op de zenders NPO1 2 en 3 krijg ik wel beeld.

icon

Beste antwoord door TMTV 22 February 2023, 22:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

44 reacties

Dit probleem heb ik ook op mijn Apple TV. Wanneer ik via de TV Anywhere op mijn mobiel wil kijken, krijg ik de code 314999 bij de commerciële zenders. 

Ik heb exact hetzelfde probleem, op de apple TV krijg ik 25009 meldingen bij de commerciële zenders.

Reputatie 1

Hier het zelfde probleem maar sommige commerciële zenders (bijvoorbeeld TLC) werken wel. Error code bij mij is net als bij Nicko444 25009. Dit is sinds ongeveer 18:00 bij ons.
Op onze Android TV werkt ‘t wel gewoon.

Ook hier hetzelfde probleem, al een paar uur zijn de commerciële zenders niet beschikbaar. Melding op twitter gemaakt voor het webcare team maar helaas reageren zij niet.

Reputatie 2

Enkele zenders doen het zoals NPO 1, 2, 3, BBC, regiozenders. De meeste commerciële en extra pakket zenders doen het niet. Regio 2545, Den Haag.

Kijken via: Apple TV, iPad.

 

Ik kan ook niet op de commerciële zenders (kijk op pc) tv dienst tijdelijk niet beschikbaar (610099)

Reputatie 1

Hier het zelfde probleem maar sommige commerciële zenders (bijvoorbeeld TLC) werken wel. Error code bij mij is net als bij Nicko444 25009. Dit is sinds ongeveer 18:00 bij ons.
Op onze Android TV werkt ‘t wel gewoon.

Extra informatie: 
Op een Mac met Safari browser krijg ik ook een foutmelding en werkt (bijv.) RTL 4 niet.

Als ik Firefox gebruik, op een Mac, dan werkt het wel (getest met RTL 4).

Hier dezelfde problemen op iPhone en AppleTV. Beide vorige week geüpdatet naar nieuwste iOS/TVOS, maar daarna werkte alles nog prima. Sinds tenminste het middaguur 25009/314999 meldingen bij commerciële zenders. 

ik heb een poosje in de wacht gestaan bij T-mobile, het probleem is bij ze bekend. Ze werken eraan… Staat nu ook gepost bij ze.

Reputatie 4

Na de foutmelding gekregen te hebben en de appleTV herstart te hebben, vindt de app dat ik geen internet verbinding heb. "controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw". De appleTV heeft gewoon een netwerk verbinding en HBO Max werkt gewoon.

Blijkbaar is d'r een server omgevallen ofzo…..

 

Krijg ook fout 314999 op Anywhere. Is er iemand die dit kan en wil ophelderen?

postcode 2552 hetzelfde probleem

 

bij mij werkt het weer :-) (postcode 2134)

Reputatie 4

Ik heb ondertussen weer beeld.

Reputatie 1

Ik ook heb weer beeld sinds gisteravond laat.

postcode 5922

Reputatie 7

Hi allemaal, merci voor alle meldingen! We ontvingen meerdere meldingen gisteren dat er problemen waren om met Apple apparatuur bepaalde tv-zenders te kijken. Gelukkig heeft de leverancier dit gisteravond opgelost. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat jullie allemaal weer probleemvrij zijn? 💪

Hi allemaal, merci voor alle meldingen! We ontvingen meerdere meldingen gisteren dat er problemen waren om met Apple apparatuur bepaalde tv-zenders te kijken. Gelukkig heeft de leverancier dit gisteravond opgelost. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat jullie allemaal weer probleemvrij zijn? 💪

 

Klopt, hier (postcode 2983) doen de commerciële zenders het ook weer. 👍

Hi allemaal, merci voor alle meldingen! We ontvingen meerdere meldingen gisteren dat er problemen waren om met Apple apparatuur bepaalde tv-zenders te kijken. Gelukkig heeft de leverancier dit gisteravond opgelost. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat jullie allemaal weer probleemvrij zijn? 💪

Ja, in de loop van de avond werkte alles weer als normaal. 

Reputatie 7

Helemaal super! Bedankt voor het aangeven @hbrinks en @thieukrete

Alles werkt weer. Het is interessant hier ook wat details te zien over oorzaak en wijze van oplossing.

Reputatie 7

Hi @rahrah, helemaal super om te lezen! Als ik hier meer informatie over had, dan deelde ik die graag met je. Echter hebben we alleen doorgekregen wat het probleem inhield en dat het in de avond door de leverancier gelukkig weer was opgelost. Sorry! 

Reputatie 1

Welke leverancier?

Reputatie 7
Badge +6

Huawei is de leverancier van het nieuwe tv-platform en de daaraan verbonden apps. De zenders die het niet deden zijn de zenders die gecodeerd worden doorgegeven. Ergens bij het decoderen voor Apple-devices zal iets mis zijn gegaan, maar gelukkig werkt het weer.

Heel fijn TMTV, bedankt voor de meerdere keren nuttige info, waarin ook directe oplossingen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SebasT87, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Het kan zijn dat je alleen problemen ervaart met de TV. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.