Constant storing bij live streams

  • 18 October 2022
  • 8 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo,

ik heb sinds een maand of 2 T-Mobile Thuis.

Over glasvezel internet niets dan lof maar voor TV moeten jullie je echt dood schamen dat je dat je klanten aanbiedt.

Situatie: TV-box bekabeld aangesloten maar kwaliteit van het beeld is niet echt goed hè. Live beelden hebben minimaal een vertraging van 30 tot 60 seconden ten opzichte van Ziggo (vergeleken met de buren tijdens een voetbalwedstrijd.

dat is allemaal nog tot daar aan toe maar wat me nog het meest irriteert dat jullie anno 2022 geen stabiel beeld kunnen leveren. 
 

ik heb dagelijks vooral bij live uitzendingen (voetbal via Ziggo Sport of ESPN maar vaak ook bij gewone uitzendingen storingen. Grijs beeld, haperende stemmen en al diens meer.

alles al meermalen gereset zowel modem als tv box. Overigens heb ik het ook als ik via de tv app kijk zowel op mijn TV beneden als boven.

het is echt treurig en ben eigenlijk van plan om tv maar op te zeggen en terug te gaan naar Ziggo want ben echt heel teleurgesteld.

 

graag hoor ik of er meer mensen last hiervan hebben en van T-Mobile hoor ik graag wat jullie hieraan gaan doen?

 

vanaf moment 1 geen plezier gehad van mijn TV abo in tegenstelling tot glasvezel internet!

hoor graag van jullie 


8 reacties

Nog even voor de duidelijkheid, ik kijk vooral veel voetbal en sport op de sportzenders, maar slecht beeld is ook op andere zenders soms te merken.

mijn klacht lijkt verdacht veel op de klacht in dit draadje:

https://community.t-mobile.nl/televisie-493/blokkerig-beeld-in-de-avonduren-326973

Reputatie 7

Hi @Schartzenegger, dank voor je bericht en duidelijke omschrijving van het probleem! Ik denk graag met je mee en heb daarom direct je verbinding erbij gepakt. Je geeft immers aan dat het ook op de TV app plaatsvindt. We kunnen dan stellen dat het probleem zich bevindt in de verbinding zelf. Daarom wil ik graag uitzoeken of je ook problemen ondervindt met de internetverbinding. We kunnen daardoor speciferen waar het probleem zit. Wil je het mij laten weten? 

Hoi Boris,

in mijn verhaal gaf ik al aan met Glasvezel Internet heel tevreden te zijn. Constante goede verbinding en eigenlijk nog geen storing ervaren.

daar ben ik dus wel heel tevreden mee 😉

Het is weer begonnen 🥲

zit weer ESPN te kijken.

al uurtje en geen problemen, maar ineens is het weer zover, storing op beeld en geluid. Zoals in het door mij gedeelde draadje lijkt het ook hier dus vooral in de avond te zijn

Reputatie 7

Hoi @Schartzenegger, thanks voor je snelle terugkoppeling! Dit geeft meer duidelijkheid. Toch ben ik er wel huiverig op dat dit op meerdere platformen gebeurd. Ik ga dit daarom ook graag doorzetten. Wil je mij de volgende gegevens doorzetten?

Alvast bedankt! 

Ga ik mee aan de gang! Zodra ik meer info heb zal ik dit delen. Zal ws wel even duren zodat ik wat meer datums en momenten heb

By the way, een factor my reset van het modem? Ben in dan zaken kwijt?

Reputatie 7

Top! Dank je wel @Schartzenegger. Geen fabrieksreset, maar een harde herstart van het modem. Je bent dan niks kwijt, behalve natuurlijk heel kort de verbinding. Mocht je deze ook willen doen, dan heel graag. We wachten je reactie af.

Reageer