Beantwoord

crashen app bij Chromecast gebruik

  • 15 March 2022
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

 sinds een paar week problemen met de TV Anywhere android app.

Opstarten van de app lukt, maar kan echter 1x een zender aanklikken om te streamen naar Chromecast en daarna crasht de app. Dit gebeurd op 2 Samsung Smartphones.

Phone van de wifi afhalen of de tv uit en weer aan: dan kan ik weer slechts 1x een zender aanklikken om te streamen en de app crasht weer  

Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet, meerder malen gedaan.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 March 2022, 17:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RobertGr 

Dit is een bekend probleem bij T-Mobile en er is een onderzoek bezig.

https://community.t-mobile.nl/televisie-493/t-mobile-tv-anywhere-app-crasht-i-c-m-chromecast-341270

 sinds een paar week problemen met de TV Anywhere android app.

Opstarten van de app lukt, maar kan echter 1x een zender aanklikken om te streamen naar Chromecast en daarna crasht de app. Dit gebeurd op 2 Samsung Smartphones.

Phone van de wifi afhalen of de tv uit en weer aan: dan kan ik weer slechts 1x een zender aanklikken om te streamen en de app crasht weer  

Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet, meerder malen gedaan.

 

ondertussen een maand verder: Gaat er nog iets gebeuren?!?!

 

Reputatie 7

Hi @RobertGr, ik kan mij helemaal voorstellen dat jij je dit afvraagt! Excuses dat de oplossing nog niet aan het licht is gekomen. Graag deel ik een update met je, zodat je wat meer duidelijkheid hebt. De oorzaak van het probleem is inmiddels gevonden en er wordt dan ook heel hard gewerkt om de fix in de volgende update van de App te implementeren. De technische dienst doet er dus alles aan zodat jij zo snel mogelijk weer optimaal van de App kan gaan genieten.