Beantwoord

DBS server prolbemen

  • 12 December 2020
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Ik heb afgelopen week mijn televisie verplaatst. Wanneer ik de TV weer opnieuw aansluit, geeft hij bij de LG apps aan dat de datum en tijdsinstellingen van de TV niet overeenkomen met de modem. Dit heb ik op kunnen lossen door de landcode te wijzigen naar een ander land en zo de tijd en datum instellingen aan te passen naar de juiste dag en tijd. Daarna heb ik de landcode weer teruggezet naar Nederland. De apps (zoals Videoland, RTL gemist en LG zelf) openen nu wel maar de gebruikersovereenkomsten van LG moeten opnieuw voor akkoord bevestigd worden. Deze overeenkomsten worden niet meer opgehaald. 

Middels het T mobile forum heb ik gelezen dat meerdere personen hier problemen mee ondervinden en dat dit op te lossen is door de DNS code te wijzigen naar 8.8.8.8 of 8.8.4.4. Ik heb dit geprobeerd te wijzigen middels de wifi verbinding, maar dit levert geen resultaat op. Ik heb daarnaast geprobeerd bekabeld internet aan te sluiten op mijn TV maar hierbij krijg ik niet eens verbinding omdat de DNS code niet zou kloppen. 

Zojuist heb ik hierover telefonisch contact gehad met de klantenservice en zij hebben mij telefonisch geprobeerd te helpen door het modem te resetten. Dit levert geen resultaat op. 

 

Graag verneem ik hoe dit probleem op te lossen is, daar ik op dit moment geen gebruik kan maken van de apps van mijn TV 

icon

Beste antwoord door TMTV 14 December 2020, 13:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Yvonnevanm, misschien ben je dit topic al tegengekomen. Een definitieve oplossing is er helaas nog niet, maar je kunt daar wel vragen of @Sander de tijd handmatig kan aanpassen in afwachting van een permanente fix.

Reageer