Decoder reageert traag

  • 20 April 2017
  • 30 reacties
  • 1787 Bekeken

Reputatie 2
Sinds enige tijd is ons opgevallen dat de decoders vertraagd reageren. Met name als de afstandsbediening enige tijd niet is gebruikt en je kiest een andere kanaal, duurt het heel lang voor de decoder reageert. Soms krijg je dan ineens een reeks opdrachten achter elkaar en komen we ook wel eens in het instellingenmenu terecht. Dit resulteert zelfs wel eens in dat je dan helemaal vast zit in de software, en het kastje uit en in moet schakelen. Heel irritant. Iemand hier ook last van? Tip??? :?

This topic has been closed for comments

30 reacties

Deze traagheid is al sinds de update van woensdag 19 april..dus al bijna een half jaar.:@
Reputatie 3
Hallo tmobile,

momenteel heb ik een tv box zonder opname functie.
Ik zit er over te denken weer terug te gaan naar ene opname box.
Echter ben ik bang weer de zelfde traagheids problemen te te komen bij de aanschaf van het ding.
Ik zie tot nu toe dat het onderzoek nog steeds zou lopen.

Wat is de status van desbetreffend onderzoek?

Dit gaat namelijk wel mijn keuze het meeste beïnvloeden

Ik zie in dit topic het zelfde antwoord als in huidig topic....

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-box-reageert-traag-bij-zappen-283678.
Reputatie 7
Hey dikkedikkie, ik kan op het moment nog niets zeggen maar alvast een klein tipje van de sluier, wacht deze week nog heel even af 😉
Reputatie 3
Nou, ik wacht nog steeds:P
Beste dikkedikkie,

Er is pas geleden een update doorgevoerd die de snelheid van de boxen heeft verhoogd. Er zijn geen wonderen verricht, maar het hele trage is er nu uit. Haal je box even van de stroom: zo krijg je de update binnen.