Beantwoord

Digitale Televisie reageert traag

  • 1 October 2019
  • 1 reactie
  • 301 Bekeken

Ik heb een entone decoder (een met het vodafone logo erop) en deze moet ik meerdere malen per week van het stroom afhalen om er voor te zorgen dat ik nog enigzins TV kan kijken. Wanneer ik van zender verander duurt het minimaal 7 seconden voordat ik beeld heb, wat erg irritant is. Om over de tv-gids functionaliteit nog maar te wijzen, met de afstandbediening een regel naar beneden gaan duurt zeker 3 seconden. Wanneer de decoder langere tijd aan staat dan is het zelfs noodzakelijk om de stroom in zijn geheel eraf te halen omdat hij dan niet meer vooruit te branden is.

Het lijkt me dat het niet zo moet zijn dat ik met enige regelmaat de digitale decoder opnieuw moet opstarten en dat het switchen van zenders toch een stuk sneller moet kunnen vandaag de dag dan wat er nu gebeurd.

Ik heb hier al eerder telefonisch contact over gehad en toen kwam het er op neer dat ik de internet kabel eruit moest halen en de decoder opnieuw moet opstarten, maar dit heeft geen enkel effect gehad. Graag zou ik een goede oplossing hiervoor hebben, want het begint behoorlijk irritant te worden.
icon

Beste antwoord door BeMu 1 October 2019, 15:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1
Je heb de decoder in bruikleen, als er iets mee aan de hand is of zeg maar niet naar behoren werkt heb je contractueel gezien recht op vervanging.

Je betaald er tenslotte ook elke maand voor d.m.v. je abonnement, kijk je naar wat die dingen kosten heb je na ongeveer 1 jaar de decoder afbetaald.

En je niet laten afschepen met dingen als opnieuw opstarten of andere utp kabels enz. gewoon eisen dat ze een nieuwe opsturen,