Beantwoord

Doorspoelen bij Begin Gemist

  • 24 September 2017
  • 5 reacties
  • 4550 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Is het mogelijk om door te spoelen bij Kijk vanaf het begin? Het tekentje staat wel op de afstandsbediening.
icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 5 April 2018, 12:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi Mart, allereerst welkom op het forum, neem zeker ook een kijkje in onze andere topics! 😉 Het is niet mogelijk om vooruit te spoelen met Begin Gemist, je kan wél tussendoor pauzeren. Je vindt meer informatie over Begin Gemist op onze website. Vragen? Stel ze gerust!
Waarom kan dit niet (opzicht niet erg maar het programma begint vaak ver voor het programma begint) Ik moet nu wachten tot het programma begint waar ik het begint van wilde zien.
Dit zou echt een hele verbetering zijn. Nu is het wachten....
Reputatie 7
Badge
Helaas staan een aantal (commerciële) zenders doorspoelen niet toe. Doorspoelen werkt echter wel op de volgende zenders:

NPO 1,2 en 3
FOX Sports 1 Eredivisie
BBC First
BBC One
BBC Two
NPO Zapp Xtra
BBC World
Fashion TV
ZEN TV
Brava
Playboy TV

Mij overkwam dat ik een film aan het kijken was met kijken vanaf het begin.

Na ongeveer een uur kijken wilde ik het programme pauzeren om even een kop te zetten en daarna weer verder te kijken en liefst ook een reclameblok over te slaan. Dat kon niet.

Toen stopte ik per ongeluk het kijken van de film. Ik dacht dan ga ik gewoon weer terug naar de film en kijk ik verder waar ik was gebleven. Maar...die optie is er niet. Onbestaanbaar. Resultaat: Ik ben teleurgesteld gestopt met de film kijken.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @richdenhaag, ik heb het eerste topic waarin je hebt gereageerd van een reactie voorzien. Probeer het voortaan alsjeblieft bij maximaal één topic te houden wanneer je hetzelfde onderwerp aankaart, zo houden we alles overzichtelijk en word je nog sneller geholpen! Thanks alvast voor je medewerking! 😄

 

Reageer