Beantwoord

Doorspoelen opgenomen programma

  • 10 September 2021
  • 2 reacties
  • 574 Bekeken

Het doorspelen van een opgenomen programma gaat erg langzaam. Ik was eerder klant bij Ziggo en daar gaat het doorspoelen veel sneller. Kan dit bij T-mobile aangepast worden zodat het ook veel sneller gaat? Wij nemen juist veel programma's op om de reclame door te kunnen spoelen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 September 2021, 11:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Goodie62, van harte welkom op de Community!

We ontvangen signalen van klanten dat er inderdaad problemen zijn met opnames terugkijken. Een veel gehoord probleem is dat opnames verspringen naar het eind en dat er doorspoel-issues zijn. Dit wordt momenteel onderzocht en hersteld. Sinds gisteravond is het probleem bij de volgende zenders verholpen: BBC First, RTL4, SBS9 en NPO3. Nu wordt gekeken naar de overige zenders zodat we ook daar snel een fix voor kunnen vinden - sorry voor het ongemak.

Mocht het toch weer werken op alle zenders met opnames, wil je het dan laten weten in dit topic, alsjeblieft? Alvast bedankt voor je medewerking en ondanks deze tegenvaller: een prachtig weekend toegewenst!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Goodie62,

Zoals @Jason hierboven al aangeeft, zijn er op het moment problemen met terugkijken. Als dat allemaal weer werkt zoals het hoort, of als je geen last hebt van deze problemen, kun je sneller doorspoelen. Stel dat de reclame na 15 minuten begint en die 7 minuten duurt, kun je met de afstandsbediening 22 intoetsen. Je gaat dan meteen naar de 22e minuut van de opname.