Beantwoord

Doorspoelen TLC, Discovery TVAnywhere

  • 23 February 2020
  • 7 reacties
  • 398 Bekeken

Reputatie 3

Goedendag.

Op jullie zenderoverzicht staat dat je bij de zenders TLC en Discovery kan doorspoelen.

https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/zenderoverzicht/

ik wil nu een programma terugkijken via de tv gids maar als ik dan wil doorspoelen geeft hij aan: op verzoek van de zender is doorspoelen niet toegestaan. 

Is het mogelijk om het doorspoelen mogelijk te maken voor deze zenders?

Alvast dank,

Gr,

Johan

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 24 February 2020, 12:24

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3

Beste @Hans-Juriën 

Top! Dank je wel voor de goede service! Erg blij mee 😎

Reputatie 7
Badge

Doorspoelen is nu geactiveerd op de 4 genoemde zenders! Dit werkt per direct voor Live TV en voor alle programma's die vanaf vanmiddag beschikbaar komen in ‘Terug Kijken’. 

Reputatie 7
Badge

@leeuwj1985 Ik heb nog geen bevestiging, maar normaliter is dit binnen een paar dagen geregeld. Zodra ik meer weet, zal ik het melden.

Reputatie 3

Beste @Hans-Juriën 

heb je een indicatie wanneer doorspoelen weer mogelijk is?

gr,

Johan

Reputatie 3

Beste @Hans-Juriën,

Dat is goed nieuws zeg, Dank je wel!

 

Deze zenders zouden op TV Aywhere gewoon ‘doorspoelbaar’ moeten zijn. Dat geldt ook voor de zender Nickelodeon. Ik ga ervoor zorgen dat dit gecorrigeerd wordt. Dank voor de oplettendheid!

 

Reputatie 7
Badge

Deze zenders zouden op TV Aywhere gewoon ‘doorspoelbaar’ moeten zijn. Dat geldt ook voor de zender Nickelodeon. Ik ga ervoor zorgen dat dit gecorrigeerd wordt. Dank voor de oplettendheid!

Reputatie 6
Badge

Beste @leeuwj1985,

Je hebt inderdaad gelijk. Ik heb het ook even getest en het is helaas niet meer mogelijk om uitzendingen door te spoelen. Ik denk dat dit met de uitrol Dplay te maken heeft. Dplay is de betaalde streamingdienst van Discovery waaronder Discovery, InvestigationDiscovery en TLC vallen. Overigens is het op de TV Box nog wel mogelijk.

Het lijkt erop dat Discovery met deze maatregel probeert klanten naar het platform te lokken. T-Mobile zal het zenderoverzicht wel bij moeten werken. Ook zou het fijn zijn als ze aangeven wat precies de rede van de verandering is. 

Reageer