Beantwoord

Duitse zenders ARD en ZDF in HD

  • 10 June 2018
  • 5 reacties
  • 849 Bekeken

Reputatie 1
Zijn er al plannen om de Duitse zenders ARD en ZDF in HD uit te gaan zenden ?
icon

Beste antwoord door Sander 18 July 2019, 11:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen,

Ik raad je allereerst aan om je forumnaam te veranderen. Dergelijke namen zijn niet veilig en kunnen leiden tot onder andere spam. Dit is immers een openbaar platform.

Om je vraag te beantwoorden; Dat is heel goed mogelijk. Op het eigen netwerk (ODF) zijn de zenders al even in HD kwaliteit te bewonderen. In gebieden waar het eigen netwerk niet beschikbaar is, zijn deze zenders nog in SD. Hier is T-Mobile afhankelijk van KPN Wholesale (WBA). Onlangs is KPN gestart met het omzetten van een aantal zenders van SD naar HD. Meestal blijft T-Mobile niet achter. Dit is geen garantie, maar puur kijkend naar de wijze waarop T-Mobile in het verleden zenders heeft toegevoegd. Stukje speculatie van een medegebruiker dus. Te meer omdat T-Mobile kort geleden ook al enkele upgrades naar HD heeft uitgevoerd.
Reputatie 7
Hi mjschw, TAVL, we zijn op het moment met een aantal HD zenders bezig. Dit is eigenlijk een doorlopend proces en we kijken altijd naar mogelijkheden om ons (HD) zenderpakket uit te breiden! Blijf zeker met suggesties en feedback komen, dit helpt ons enorm. Op dit moment heb ik nog geen concreet antwoord op wanneer en welke zenders precies maar zodra we wat aan kunnen/mogen kondigen horen jullie dit zeker!
Reputatie 1
Het is zover. Vanavond op t-mobile thuis. ARD en ZDF in HD. Mooie start!
Reputatie 7
Badge +1
Als toevoeging aan bovenstaande zou het ook mooi zijn dat RTL kanaal 397 ook in HD zou worden uitgezonden, ik zit ook in WBA gebied en KPN zend het ook in HD uit dus geen probleem voor T-Mobile.

En als het kan graag in het basispakket, daarmee doet men veel F1 fans een plezier
Reputatie 7
Hoi @ac6693,

Je bent sneller dan het licht! ARD en ZDF zijn inderdaad sinds kort beschikbaar op HD. Houd dit topic in de gaten voor meer updates in ons zenderaanbod in de toekomst: Verbeteringen T-Mobile Thuis.

Reageer