Beantwoord

Eigen IPTV mediabox gebruiken

  • 8 January 2021
  • 4 reacties
  • 425 Bekeken

Wij zijn onlangs naar T-Mobile thuis gegaan via de glasvezel. Nu gebruikte ik al een mediabox die ook IPTV mogelijkheid heeft. 

Is het mogelijk deze voor TV te gebruiken in plaats van de mediabox door T-Mobile geleverd?

Ik heb al het 1 en ander zelf geprobeerd. Om dit te gebruiken heb je een portal adres, klantnummer en pincode nodig. De laatste 2 heb ik uiteraard want die gebruik je ook voor de TV Anywhere app. Helaas werkt de portal voor deze app via de browser (www.t-mobiletv.nl) niet of wordt niet geaccepteerd.

Ik heb geen topics of internet of in dit forum hierover kunnen vinden en ook niet in de documentatie die ik bij de installatie gekregen heb.

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 January 2021, 16:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @markvankesteren 

Dat is niet mogelijk volgens mij, wel kun je de nieuwe tv Anywhere app downloaden.

Je kan hem inderdaad wel downloaden maar hij werkt niet (goed). Hier staan legio berichten over op dit forum.

Reputatie 4

Nee hiervor moet er een Android tv app komen, andere oplossing zou zijn als TMT een M3U URL aanbied waardoor je met een iptv app kunt kijken. Laatste is voor TMT nog de eenvoudigste oplossing omdat er dan geen app ontwikkeld hoeft te worden. Vorbeeld is bv de IPTV Smarters app 

Reputatie 7

Hoi @markvankesteren ,

Zoals @Waqqas aangeeft, kan dit alleen met onze eigen TV Box of inderdaad via een streaming van de TV Anywhere app. Je kan dan via bijvoorbeeld Apple TV of een Chromecast streamen naar de TV toe. Meer informatie vind je hierover op onze website (link is klikbaar).

Reageer