Beantwoord

Eigen TV box met M3U stream

  • 6 June 2020
  • 6 reacties
  • 990 Bekeken

Reputatie 4
  • is Prince of Content
  • 118 reacties

Is het niet mogelijk dat TMT naast eigen tv boxen ook een M3U streamlink levert zodat men eigen tv boxen kan gebruiken, is ook gelijk de oplossing voor Android TV middels een app, bv Tivimate of IPTV Smarters.

In bv Amerika wordt dit ook door providers aangeboden, en gewoon interactief, er kan bv terug in de tv gids gegaan worden en oude uitzendingen starten en huidige uitzendingen opnieuw starten.

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 June 2020, 12:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pwenas 

T-Mobile levert hun tv diensten uitsluitend via een eigen STB en biedt helaas geen ondersteuning voor een M3U file/link volgens mij.

Reputatie 4

Nee daarom volgens mij een mogelijkheid voor T-Mobile om zich te onderscheiden als eerste in Nederland door dit te gaan bieden. Denk dat er genoeg zijn die dit zouden willen, vrijheid en een snelle tv box!

Reputatie 6
Badge

Welke providers? Heb er nooit eerder over gehoord, zoveel IPTV was er daar een paar jaar terug niet eens (iirc) ...

Reputatie 7

vroeger kreeg je bij glasvezel gewoon DVB-C aangeboden via glashard media en kon het wel.dat vond KPN maar lastig en hebben ze de stekker uitgetrokken na de overname. Nu vinden ze concurrentie ook lastig en komen ze met straat kasten en gpon. dan kan de concurent geen odf aanbieden.

KPN had hun eigen netwerk ook liggen, men heeft gewoon voor de weg van de minste weerstand gekozen en de twee systemen naar 1 omgezet, de goedkoopste oplossing, zelfde wat ze nu doen met Gpon, goedkoop, dat kennen we ook van dat andere staatsbedrijf, de NS met de Fyra.

Ik heb tot 2 jaar terug de glashard verbinding gehad, beter beeld en weinig problemen, de DVB-C gebruikte ik niet.

 

En wat betreft de concurrent, men hoeft ze niet meer toe te laten sinds de laatste uitspraak.

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb ook nog Glashart media gehad eerst van Lijbrandt inderdaad heel mooi beeld en de box had toen althans bij Lijbrandt diverse apps zoals buienradar en meerdere of ze meer waarde hadden moet men zelf bepalen.

Later na mijn verhuizing kon ik in mijn toenmalige appartement mijn tv ook aansluiten op de wandcontact doos en zo ook via DVB-C Ziggo ontvangen, in mijn huidige appartement helaas niet meer.

Het is inderdaad heel jammer dat men gestopt is met de streams van Glashart media waren zonder meer beter dan de streams van KPN hadden dacht ik ook een hogere bitrate maar heb daar niet zo veel verstand van.

Reageer