Beantwoord

Elke keer T-Mobile Thuis dezelfde inlog foutmelding voor inlog

  • 13 November 2020
  • 9 reacties
  • 687 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Hoi, 

Ik krijg elke keer dezelfde (irritante) foutmelding als ik via t-mobile thuis online tv wilt kijken: “Sessie verlopen. Je moet opnieuw inloggen. (632122)”. 

Wellicht een idee om dit aan te passen en deze stap te verwijderen? Voegt geen waarde toe aangezien ik daarna toch naar inlog scherm wordt gedirigeerd.   

Dank,

Floris

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 26 November 2020, 15:14

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Flo25, sinds wanneer heb je last van dit probleem?  Op 6 november zou deze bug namelijk verholpen moeten zijn (er toen een andere webclient versie van TV Anywhere online gezet waarmee dit verdween). 

Welke browser gebruik je? Zou je eens een andere browser kunnen proberen? Indien het probleem aanblijft, zet ik het graag door naar onze specialisten. Ik weet zeker dat we dit gaan fixen!

Hoi Jason, 

Dank voor je reactie. Ik gebruik Chrome: Version 86.0.4240.198 (Official Build) (x86_64). 

Ook met Safari gebruikt. Daar idd geen issue. 

Groeten,

Floris

 

Reputatie 7

Hi @Flo25, zou je de cookies in Chrome eens willen verwijderen voor T-Mobile TV/TV Anywhere? Ik ben benieuwd of het probleem zich dan nog steeds voordoet.

Hoi, na verwijderen cookies / cache lijkt het probleem opgelost bij de eerstvolgende keer inloggen. Helaas keert het probleem daarna weer terug bij de volgende keer inloggen ;(. 

Reputatie 7

Hoi @Flo25 ,

Dat is niet het nieuws waar ik hoop had gehoopt. Geen zorgen, dit gaan we op een andere manier oplossen. Ik heb daarom meteen de technische dienst jouw issue laten oppakken en een onderzoek laten starten. Ook wij willen dit graag opgelost zien. Ik houd dit onderzoek persoonlijk in de gaten, dus mocht ik je van een update kunnen voorzien, hoor je direct van mij. We gaan ermee aan de slag! 

Hoi Boris, naast het issue hierboven (dat nog steeds van toepassing is), krijg ik nu ook elke ochtend dit scherm te zien waarbij ik een “PCAdmin” (het zijn er stuk of 10) moet vervangen. Nadat ik dit heb gedaan kom ik bij op een zwarte T-Mobile TV Homepage. Pas als ik refresh, zie ik de content… Nog 2 extra puntjes dus :grimacing: .

Groeten,

Floris  

 

net 2 weken bij t-mobiel. Ook ik krijg de melding sessie verlopen om de haverklap. Niet echt fijn werken moet ik zeggen

Ik heb hier ook last van, al maanden en alleen op de laptop. Niet via de App op de smartphone.
Ook ik gebruik Chrome en heb ‘microsoft Edge’ nog niet geprobeerd. 

Is jullie oplossing echt elke keer ‘cookies verwijderen’?

Ik hoop oprecht dat daar een andere oplossing voor is. Het gebeurd ook om de 10 min, echt best vaak.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Luuk Willems, klasse dat je het aankaart op de Community! 

Als het enkel op de laptop voorkomt en verder op geen andere apparaten, zou je wellicht de voorzichtige conclusie kunnen trekken dat het aan dat specifieke apparaat kan liggen. Je geeft aan dat je enkel op Chrome dit probleem ervaart, hoe zit het met andere browsers als Opera, Firefox, Safari en inderdaad bijvoorbeeld Edge? 

De oplossing om cookies te verwijderen, kan in de meeste gevallen het euvel verhelpen, maar als het terug blijft komen, kunnen we beter op zoek gaan naar een alternatief. 

Reageer