Beantwoord

Enkele vragen over internet tv website.

  • 28 September 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Beste,

 

Ik kijk eigenlijk enkel tv via de t-mobile internet tv website.

Echter loop ik heel vaak tegen het probleem op dat ik iets wil terugkijken van de vorige dag alleen kan ik dan niet gemakkelijke in de TV-gids naar links en naar rechts scrollen. Is hier een aparte functie voor die ik misschien over het hoofd zie?

 

Mijn tweede vraag is of ik kan filteren als ik een show zoek via de searchbar bovenin. Altijd als ik hier zoek krijg ik letterlijk elke aflevering, behalve degene die ik zoek. Is het mogelijk om te filteren naar de laatste aflevering? of om te filteren op datum? Meestal staat alles door elkaar heen en is het helemaal niet overzichtelijk. Soms staat de dag er wel bij maar dan is het de herhaling van 11u sochtends van de dag ervoor.

 

Misschien dat iemand weet of er ambities zijn vanuit T-Mobile om het allemaal wat strakker en gebruiksvriendelijker te maken? of misschien ligt het aan mij en kan ik de functies niet terugvinden.

icon

Beste antwoord door TMTV 29 September 2022, 00:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Richardje,

Welkom op de Community!

Bovenaan kun je de dag kiezen waarvan je iets wilt terugkijken. Helemaal onderaan op de pagina met de tv-gids vind je een horizontale balk om door de geselecteerde dag te scrollen.

Wat betreft je tweede vraag: meer dan gewoon zoeken is op dit moment niet mogelijk. Er zijn geen functies om de gevonden resultaten te filteren of sorteren. Dit is wel een goed verbeterpunt. T-Mobile leest mee. Hopelijk kunnen ze hier iets aan doen.

Reageer