Beantwoord

Entone 515b vervangen

  • 28 January 2023
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

Hallo,

Ik heb nu inmiddels 5 jaar deze entone 515b, maar hij werkt niet goed met mijn nieuw fritzbox 4060 samen.
Vlan 300 instellen is niet genoeg. Ik heb onderstaande tips gebruikt en alles werkt, behalve TV.

Kan deze box vervangen worden door een nieuwer exemplaar dat niet meer op port 3 aangesloten moet worden?

 

 

icon

Beste antwoord door TMTV 28 January 2023, 16:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jonghj,

Zo te lezen zit je nog op het oude platform. In dat geval kun je gewoon kiezen voor T-Mobile Thuis als provider. Dan maakt hij op poort 3 en 4 een bridge op VLAN 640. Als je daar de Entone op aansluit, zou het moeten werken.

Mocht je toch liever alles via VLAN 300 willen, dan kun je ook vragen of je overgezet kunt worden naar het nieuwe platform. Je krijgt dan ook meteen een nieuwe TV-box.

Reputatie 7
Badge +8

Mocht inderdaad de Aria 610 TV Box die je momenteel hebt wel goed werken en ervaar je alleen problemen met de Entone amulet 515, dan kan ik deze inderdaad ook voor je swappen naar nog een Aria 610 en je overzetten naar het nieuwe tv platform. Je kunt op het nieuwe platform dan ook Cloud Opnemen activeren, zodat je kunt blijven opnemen maar dan op alle TV Boxen die je hebt. De opnames worden namelijk in de cloud bewaard. Mocht je de nieuwe TV Box willen en naar het nieuwe platform? Laat het mij dan hier weten, dan zet ik alles voor jou in gang! 😁

Mocht inderdaad de Aria 610 TV Box die je momenteel hebt wel goed werken en ervaar je alleen problemen met de Entone amulet 515, dan kan ik deze inderdaad ook voor je swappen naar nog een Aria 610 en je overzetten naar het nieuwe tv platform. Je kunt op het nieuwe platform dan ook Cloud Opnemen activeren, zodat je kunt blijven opnemen maar dan op alle TV Boxen die je hebt. De opnames worden namelijk in de cloud bewaard. Mocht je de nieuwe TV Box willen en naar het nieuwe platform? Laat het mij dan hier weten, dan zet ik alles voor jou in gang! 😁



Graag, dan ben ik weer up to date.

Reputatie 7
Badge +5

Geen probleem @jonghj! Ik heb de swap zojuist in orde gemaakt. Zou je mij een seintje willen geven zodra de nieuwe TV Box binnen is? Ik zal dan de aanvraag indienen om je over te zetten naar het nieuwe TV platform. Zodra dit is gedaan, kun je via My T-Mobile Thuis zelf Cloud Opnemen activeren. Wil je alvast weten hoe het retourneren van de oude TV Box werkt? Dit check je in dit topic!

Reageer