Beantwoord

Entone Amulet model 515B in combinatie met een Sennheiser TR 4200

  • 30 August 2019
  • 6 reacties
  • 762 Bekeken

k vraag jullie even om hulp:
Na jaren KPN ben ik ook sinds kort overgestapt naar TM met de 515B set-top box.
Op mijn KPN box zat achterop de mogelijkheid om mijn koptelefoon (Sennheiser TR 4200) te koppelen.

Op de TM settop box zonder opname functie etcetera zit deze wel en werkt perfect.
maar nu op de 515B dacht ik ook makkelijk mijn sennheiser aan te sluiten op de box maar totaal geen signaal.

Heeft TM of een van jullie voor mij "de" oplossing.

Voor de rest zijn wij nog aan het oefenen met de gids-opnames-terugkijken want dat gaat wel echt anders als bij KPN. Had ik niet verwacht gelet op de uitlatingen van de TM verkoper "alles is precies hetzelfde als bij KPN".

Ben benieuwd wie van jullie, voor mijn Sennheiser, met de oplossing komt.

icon

Beste antwoord door Brian 13 September 2019, 14:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
@frits365 Welkom.

Als die op de normale ontvanger werkt, dan zou die ook op die met opnamefunctie moeten werken. Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare kan 24/48 duren. Ik neem aan dat webcare hier meer duidelijkheid over kan geven.

Wat betreft het opnemen, kan je in het menu, de tijd instellen dat die langer moet opnemen. Ik heb m hier op 5 minuten van te voren staan en 15 minuten erna en nog geen problemen gehad.

Er zou een nieuw tv platform op komts zijn. Deze zou eind september online zijn. Nu ben ik al een tijdje niet online geweest, dus weet niet of er inmiddels al meer bekend is.
Ik denk dat er word bedoeld dat de 3.5 jack aansluiting geen geluid doorgeeft, heb ergens gelezen dat die bij de Entone geactiveerd moet worden door de Technische afdeling van T-Mobile omdat deze standaard uit staat.

Maar pin me er niet op vast, is al een tijdje geleden.🤔

En dat precies hetzelfde dan bij KPN klopt zeer zeker niet, de menu structuur is onoverzichtelijk, de werking is ook totaal anders, ik hoop dat als die upgrade er komt men in de buurt van KPN komt, en zeker die schreeuwerige reclame van betaald films kijken er eens uitsloopt en ergens anders plaatst als op elke pagina zo'n beetje.
Maar aan de andere kant hoop ik als ze gaan upgraden dat het goed gaat, er gaat veel, teveel mis met het upgraden van diensten, dus heb ik liever dat ze het even uitstellen.
Reputatie 7
Hey @frits365,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! 😄 Heb je je Sennheiser via de tulpstekker aangesloten op je TV Box? Dan kan het zijn dat we die eerst op afstand moeten activeren. Je kunt proberen om je TV Box te herstarten, werkt het nog steeds niet. Dan kun je het Mac adres en serienummer delen met ons. Dan zorg ik of mijn collega ervoor dat je tulpuitgang op afstand wordt geactiveerd.
@Piotr bedankt voor je reactie. Achter op de Entone box 512B zitten diverse aansluit tulp stekker mogelijkheden. Welke bedoel jij. Misschien even een foto a.u.b. welke jij bedoeld.
alvast bedankt. Dan ga ik e.e.a. z.s.m. nogmaals testen. |Lukt het mij niet dan stuur ik je het mac adres + serienummer ok?
@Piotr ik heb e.e.a. getest met een audiokabel (rood-wit) en aan de andere kant enkel op de sennheiser maar nog geen resultaat.
hierbij serienummer en macnummer. Ik hoop dat jullie e.e.a. op afstand kunnen activeren. Stuur mij a.u.b. even een mail als jullie het hebben geactiveerd.
S/N : 27-6517572
Mac: 00:03:E6:C6:E6:88

en nog 95-835000-11

Ik hoop dat je hieraan genoeg hebt.

Groetjes,
Frits.
Reputatie 7
Hi @frits365, excuses voor de late reactie! We gaan de tulp uitgang activeren, je ontvangt een e-mail zodra dit gebeurd is.

Reageer