Beantwoord

Entone Amulet TV Boxen zijn verouderd

  • 8 March 2021
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ook wij hebben nog twee Entone boxen die stammen uit de tijd van Vodafone en duidelijk aan vervanging toe zijn. Ja, al vaker dan eens gereset, stroom eraf gehaald, kabel vervangen, het is klaar. Vorig jaar telefonisch de toezegging gekregen dat ze t.z.t. zouden worden vervangen, tot op heden echter niets. Worden we aan het lijntje gehouden?

  • Nou las ik hier in de community dit:

P.s. omdat je het over de “Entone” box hebt, vermoed ik dat je de Entone Kamai 510 bedoelt, klopt dat? Zo ja, deze is inmiddels verouderd en kan ik meteen vervangen voor haar nieuwere, snellere zusje. Dat gaat 100 procent voor verbetering zorgen! 😉

  • en in een ander topic:

In dat geval wil ik dan uiteraard zorgen dat de nieuwe Amino Aria TV Boxen jouw kant opkomen.

Waarom zijn wij hier niet over bericht en wat moet ik doen om dit ook voor elkaar te krijgen?

icon

Beste antwoord door Ginny 15 March 2021, 15:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Jack C, ik heb direct voor je gecheckt hoe het zit. Ik zie geen andere berichten van jou terugkomen op de Community. Ook zie ik geen log van mijn collega van de telefonische klantenservice over dat dit is toegezegd vorig jaar. Daarnaast heb ik ook direct de TV Box onder de loep genomen, maar ik zie hier geen gekke dingen in terug. Mochten jouw TV Boxen écht defect zijn of minder goed presteren door bijvoorbeeld veroudering, dan wil ik deze uiteraard voor jou vervangen. Omdat je de Entone Amulet TV Boxen hebt, kan je gebruik maken van de harddiskrecorder voor opnames. Het is mogelijk om jouw huidige TV Boxen te ruilen voor dezelfde soort TV Boxen, zodat je de opnamefunctie behoudt. Een andere optie is om de TV Boxen te ruilen voor een Amino Aria 610 of 7X. Dit zijn de nieuwere versies. Mocht je deze TV Boxen willen, houd er dan rekening mee dat je geen gebruik meer kan maken van de opnamefunctie.

Beste Demi,

Bedankt voor de reactie.

Omdat het toen telefonisch ging, weet ik de exacte bewoording niet meer maar het komt erop neer dat wij in aanmerking kwamen voor vervanging van onze boxen door een nieuwer model. Die nieuwe box was een jaar geleden echter nog niet direct leverbaar; het proces van testen was nog niet afgerond. Zodra dit het geval was zouden wij - neem ik aan - hiervan bericht ontvangen. Dat is tot op heden niet gebeurd.

Toen ik op dit forum las over nieuwere modellen, waarvan ik vermoed dat de bewuste box die vorig jaar dus nog getest werd er één van is, dacht ik hee, niks over vernomen, dat is raar. Vandaar.

Het minder goed presteren zit 'm in allerlei haperingen en een voor 2021 begrippen verouderd gebruikersgemak. Heel wat functies zullen ongetwijfeld toch wel handiger/sneller/overzichtelijker/efficiënter kunnen. Alvorens tot vervanging over te gaan graag wel enkele weken de tijd geven om huidige opnames te kunnen bekijken.

Uiteraard willen we kunnen blijven opnemen.

Reputatie 6

@Jack C, ik wil je het volgende voorstellen: geef een seintje zodra jij de opnames die nu op de TV Box staan hebt bekeken. Ik vraag dan twee nieuwe boxen voor jou aan. Let wel: deze twee nieuwe boxen hebben nog geen opnamefunctie. Zodra jij de twee nieuwe boxen hebt aangesloten, geef ons dan weer een seintje. Op dat moment kunnen we jou aanmelden om over te laten zetten naar ons nieuwe TV platform, dit duurt maximaal twee weken. Wanneer je bent overgezet naar het nieuwe TV platform, kun je via jouw My T-Mobile Thuis pagina cloud opnemen aanvragen. Met deze optie kun je ongeveer twee weken geen gebruik maken van de opnamefunctie. Is dat een idee?

 

Hé @Jack C, ik wil je het volgende voorstellen: geef een seintje zodra jij de opnames die nu op de TV Box staan hebt bekeken. Ik vraag dan twee nieuwe boxen voor jou aan. Let wel: deze twee nieuwe boxen hebben nog geen opnamefunctie. Zodra jij de twee nieuwe boxen hebt aangesloten, geef ons dan weer een seintje. Op dat moment kunnen we jou aanmelden om over te laten zetten naar ons nieuwe TV platform, dit duurt maximaal twee weken. Wanneer je bent overgezet naar het nieuwe TV platform, kun je via jouw My T-Mobile Thuis pagina cloud opnemen aanvragen. Met deze optie kun je ongeveer twee weken geen gebruik maken van de opnamefunctie. Is dat een idee?

Oké, gaan we doen. :thumbsup_tone3:

Reputatie 6

Super @Jack C, ik hoor tegen die tijd graag van je, dan gaan we het proces in gang zetten!

Reageer