Beantwoord

Entone opnamefunctie verdwenen

  • 12 October 2018
  • 10 reacties
  • 574 Bekeken

Vandaag is in 1 keer de functie opname in menu weg, ook rode knop werkt niet. Ik heb dus nu een interactieve box zonder opname mogelijkheid terwijl ik tot gisteren wel kon opnemen, resetten helpt niet.
icon

Beste antwoord door Brian 17 October 2018, 12:18

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge

Hoi @Autobaan,

 

De TV Box heb ik zojuist voor je gereset. Je hoeft verder niets meer te doen, alles gaat automatisch. Laat je mij even weten of het heeft geholpen? Anders gaan we kijken naar het omruilen van de TV Box! 

Hallo @Gioia,

helaas lukt opnemen nog steeds niet. Ik krijg geen foutmelding meer bij het indrukken van de opnameknop maar de opname blijft leeg. Programma staat er wel maar het is maar 1 sec en die speelt ook niet af.. 

Reputatie 7
Hey @jpboet,

Heb je ook al je TV Box proberen te herstarten? Mocht dit niet helpen dan raad ik je het volgende stappenplan aan:

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie
4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface

Werkt dit ook niet? Dan kunnen wij op afstand een fabrieksreset op je TV Box uitvoeren. Daarmee komen wel al je opgenomen programma's te verdwijnen. Geef mij een seintje of ik de reset voor je mag uitvoeren. 🙂
Beste, wij hebben thuis precies hetzelfde probleem. Kunt u ons helpen? Mvg JP Boet
Beste, bedankt voor je reactie. Bovenstaand reeds, telefonisch met een collega van je uitgevoerd. Heeft helaas niet mogen baten. Reset op afstand kreeg zij niet voor elkaar. Mocht je dit nog een keer willen proberen heb je hiervoor mijn toestemming. Je collega zou het oppakken met de technische dienst. Ik hoor het graag wat jullie voor ons kunnen betekenen. De opname functie is zeer handig! 😉 mvg JP Boet

Goedenavond, wij hebben hetzelfde probleem. Kastje is inmiddels meerdere keren gereset, van de stroom af geweest en de internetkabel eruit gehaald. Helaas heeft niets geholpen. 

Reputatie 7
Hi liemburg, we hebben hier toevallig ook al contact over gehad via Twitter en we hebben vanochtend een nieuwe TV Box naar je opgestuurd! 🙂
Reputatie 4

Hey @Autobaan, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb onze technische dienst aangestuurd om dit te onderzoeken en op te lossen. Per e-mail houden we je op de hoogte! 

Reputatie 7

Hi @Autobaan Is het inmiddels gelukt met het opnemen? Zo niet laat het mij dan even weten, dan voer ik een fabrieksreste voor je uit! Mocht dit ook niet helpen dan kunnen we de TV Box omwisselen.

Hallo @Brian, nee helaas werkt het nog steeds niet. Graag een fabrieksreset. Heb je verder iets nodig hiervoor van ons? Bedankt 

Reageer